تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۱
کد مطلب : ۱۸۲۵۲۲
مشاور عالی فرمانده کل سپاه سردار طوسی را الگویی از فرماندهی در جبهه‌ها برای فرماندهان هشت سال دفاع‌مقدس قلمداد کرد که برای نیروهای تحت امر و مافوق‌هایش بسیار جذاب و ستودنی بود.
۰
plusresetminus
به گزارش خبرنگار بلاغ، سردار کمیل کهنسال شامگاه چهارشنبه در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت سردار محمدحسن طوسی و یاد و خاطره 430 تن از شهدای گلگون کفن نکا که در مصلی امام خمینی این شهرستان برگزار شد، با اشاره به پیام شهدا طی سال‌های بعد از جنگ تحمیلی، اظهار کرد: شهدا همچنان در قبل و بعد از انقلاب، همواره پیام‌ مسیر عزت، عدالت، شرف و پاکی را برایمان به ارمغان آوردند تا ذره‌ای در مسیر گمراهی قدم نگذاریم.

وی افزود: با پیروی و بهره‌گیری از پیام شهدا، آنها ما را از مسیر خواب غفلت بازداشتند و در تمامی برهه‌ها با پیروی از ولایت فقیه، تمامی تاکیدشان بر این بود که از رهبرمان لحظه‌ای جدا نشده و لباس کوفیان را بر قامت خود نپوشانیم.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به شخصیت وارسته سردار طوسی، خاطرنشان کرد: سردار طوسی معرف شخصیت تمامی شهدا است، طوری که این شهید بزرگوار با تأسی از اهل‌بیت(ع)، درس اخلاص، بندگی و شجاعت را برای دیگران به یادگار گذاشت.

یادگار دفاع مقدس گفت: شهدا طبق عهد و پیمانی که با خدا بستند در مسیر اخلاص و بندگی قدم گذاشتند و ذره‌ای عقب‌نشینی نکردند چراکه در این عهد و پیمان مسیر واقعی حق را پیدا کردند، لذا ما هم امروز با تأسی از این شهیدان، زیر بار ذلت و گمراهی نخواهیم رفت، چون در این مسیر طوسی‌ها، بردبارها و نظری‌ها را از دست دادیم.

این همرزم سردار طوسی با بیان اهمیت موضوع ولایت‌فقیه در درون و بیرون از مرزهای ایران اسلامی، یادآور شد: هنگامی که از مرزهای داخلی کشور خارج می‌شویم با توجه به وابستگی به مقام معظم رهبری متوجه دلبستگی‌مان به مواضع، پیام‌ها و نصایح ایشان می‌شویم، چرا که در آن طرف مرزها بسیاری از افراد آرزوی یک لحظه دیدار با رهبر فرزانه انقلاب را دارند.

وی از سردار سرلشگر طوسی به عنوان موثرترین فرمانده در قائله جنگل یاد کرد که پس از آن هم توانست با درایت و هوش بالا و همچنین اخلاق و منش نیک خود مسئولیت اطلاعات و عملیات را عهده‌دار شود، همانطور که در عملیات سرنوشت‌ساز والفجر8 فعالیت‌های اطلاعتی‌اش تصمیمات مهمی را برای نیروهای ارشد سپاه رقم زد.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه سردار طوسی را الگویی از فرماندهی در جبهه‌ها برای فرماندهان هشت سال دفاع‌مقدس قلمداد کرد که برای نیروهای تحت امر و مافوق‌هایش بسیار جذاب و ستودنی بود.

این مسئول با اشاره به وقایع اخیر در سوریه تاکید کرد: امروز زشت‌ترین، خبیثانه‌ترین و وحشتناک‌ترین عمل‌ها توسط نیروهای تکفیری داعش و استکبار جهانی در حال انجام است، همان‌هایی که در هشت سال جنگ تحمیلی با 50 کشور دیگر متحد شده و بر ایران اسلامی تاختند.

وی گفت: همان‌هایی که با تحریم و فتنه سعی بر شکست این کشور اسلامی را داشتند امروز گلوی خودشان در چنگال جمهوری اسلامی ایران به دام افتاده است.

به سمت یک نبرد سرنوشت‌ساز پیش می‌رویم

امروز شیشه عمر استکبار جهانی و اسرائیل جنایتکار در اختیار مقام معظم رهبری و نیروهای بسیجی‌اش در مرزهای ایران است که بازهم با موفقیت‌های خود در نبردها، آن‌ها را ناکام و پوزه‌شان را با خاک یکسان کردند.

سردار کهنسال از سوریه به عنوان کلید طلایی جهان یاد کرد به طوری که در این کشور دو جبهه‌ی آمریکایی و مقاومت اسلامی وجود دارد که می‌تواند آرایش جدیدی را در جهان ایجاد کند، در واقع امروز با هم‌نوعی و رشادت‌های شیرمردان و دلاوران سپاه پاسداران ایران اسلامی این سنگر کلیدی در اختیار ایران است.

همرزم سردار طوسی تصریح کرد: داستان سوریه داستان معجزه‌آسایی است که قدرت‌نمایی دو جبهه را به نمایش می‌گذارد و در این صحنه قدرت‌نمایی، استکبار جهانی در نبرد با قدرت‌ ایران اسلامی عاجز مانده است.

وی ابراز کرد: ما به سمت یک نبرد سرنوشت‌ساز پیش می‌رویم، چرا که این جبهه تمام‌شدنی نیست در واقع با ساخت سلاح‌های موشکی، بیشتر دشمن را خشمگین و عاجزتر می‌کنیم، همانطور که با ساخت سلاح نظامی و موشک‌های سپاه ضربه محلکی به استکبار جهانی و اسرائیل وارد شده است.

به گفته سردار کهنسال، امروز اسرائیل و استکبار جهانی از ترس مقابله با موشک‌های سپاه امنیت‌شان فرو ریخت چرا که حتی در منطقه نظامی‌شان در آب‌های خلیج فارس هم جرأت دفاع از نیروهای نظامی‌شان را نداشتند و با دلاورمردی نیروهای بسیجی و سپاه پاسداران، رهبران آمریکایی تحقیر شده و زانو زدند.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران در پایان گفت: امروز به لطف مجاهدت‌های شهیدان والامقام و نصرت الهی، عمق دفاعی و امنیتی جمهوری اسلامی ایران تا دریای مدیترانه پیش رفت و در این نبرد با آمریکا و اسرائیل هم‌مرز شده‌ایم و در نهایت ثابت می‌کنیم می‌توانیم با وحدت و یکپارچگی سنگرهای کلیدی را فتح کنیم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما