تاریخ انتشارشنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۲
کد مطلب : ۱۸۱۲۷۱
ابراهیم یعقوبی فرمانده بسیج ناحیه قائم شهر اظهار داشت: اعزام زائرین راهیان نور از روز های پایانی اسفند94 آغاز شده بود و در تعطیلات نوروزی 95 نیز ادامه پیدا کرد که بیش از 100 نفر از مناطق جنگی جنوب کشور بازدید کردند
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از قائم آنلاین، ابراهیم یعقوبی فرمانده بسیج ناحیه قائم شهر ضمن تبریک بمناسبت فرا رسیدن سال جدید و آرزوی سالی خوش و با برکت برای هم میهنان عزیز اظهار داشت: سال 95 طبق فرمایش مقام معظم رهبری سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل معرفی شد که ان شالله تمام مسئولین کشور در راستای آن عمل نمایند.

یعقوبی گفت: اعزام زائرین راهیان نور از روز های پایانی اسفند94 آغاز شده بود و در تعطیلات نوروزی 95 نیز ادامه پیدا کرد که بیش از 100 نفر از مناطق جنگی جنوب کشور بازدید کردند .

وی افزود: زائران راهیان نور که مرکب از قشر های مختلف مردم از بسیج محلات قائم شهر بوده اند در قالب چهار کاروان به استعداد 1012 نفر بوسیله 23 دستگاه اتوبوس از قائم شهر عازم سر حداد جنوبی کشور شدند.

فرمانده بسیج ناحیه قائم شهر ، اقدامات حمایتی ورفاهی وحضورجوانان و فعالان عرصه رسانه و راویان ومستند سازان و مداحان وسخنرانان با اجرای ویژه برنامه های فر هنگی و دینی را از ویژه گی های راهیان نور امسال اعلام کرد.

سرهنگ یعقوبی تصریح نمود در طول یکسال گذشته 2868 نفر از زائران کوی دوست در قالب کاروان های دانش آموزی و دانشجوئی وبسیج محلات به مناطق جنگی غرب وجنوب کشور اعزام شدند ضمن آنکه 800 نفر از آحاد مردم نیز با خودروهای شخصی خود عازم مناطق جنگی دوران دفاع مقدس رزمندگان اسلام شدند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴