تاریخ انتشارشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۱
کد مطلب : ۱۷۹۷۴۵
شهادت جانباز سرافراز شهید سردار سرتیپ سیدجعفر سیدمیرزایی نمونه بارز صدق وعده الهی در اعطای پاداش صبر و مقاومت در مسیر الی‌الله است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،آیت‌الله توکل در پیام خود بمناسبت شهادت جانباز شهید سردار سیدجعفر سیدمیرزایی، شهادت را پاداش خداوند به وفاداران صابری دانست که در مسیر الی‌الله از بذل جان‌شان نیز مضایقه نمی‌کنند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در این پیام آورده

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
شهادت؛ پاداش زندگی خالصانه و وفاداران آنانی است که در راه خدا از بذل هیچ چیزی مضایقه نکردند و بر عهد خود تا آخرین لحظه زندگی باقی ماندند و الگویی شدند برای جاماندگان از کاروان شهیدان.
شهدای ما زنده‌اند؛ همچنان که خدای متعال خبر داده است: «و لا تحسبنّ الّذین قتلوا فی سبیل اللّه امواتا بل احیاء عند ربّهم یرزقون». حیات شهداء یک حیات و حیات معنوی است و نزد خدای متعال مرزوقند؛ و از نشئة‌ی رزق و قرب الهی خرسند و خوشحالند، چرا مسرور نباشند که فَرِحینَ بِمآ ءاتهُمُ اللهُ مِن فَضلِه وَ یَستَبشِرونَ بِالَّذینَ لَم یَلحَقوا بِهِم مِن خَلفِهِم اَلّا خَوفٌ عَلَیهِم وَ لا هُم یَحزَنون.

شهادت جانباز سرافراز شهید سردار سرتیپ سیدجعفر سیدمیرزایی نمونه بارز صدق وعده الهی در اعطای پاداش صبر و مقاومت در مسیر الی‌الله است که راهیان کوی دوست سرانجام به آرزوی بزرگ خود دست خواهند یافت.

شهادت این سالک الی‌الله را به حضرت حجت عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف و نائب بر حقش مقام معظم رهبری، عموم مردم متدین بویژه مردم متدین شهرستان بابل و خانواده صبور و پرشکیب آن شهید تبریک و تسلیت عرض کرده، برای آن عزیز سفرکرده علو درجات را مسالت می‌دارم.
سیدرحیم توکل
28 اسفند 1394
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴