تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۳
کد مطلب : ۱۷۷۷۴۱
همزمان با فرارسیدن عید نوروز باستانی، نمایشگاه عیدانه با هنرنمایی هنرهای تجسمی و صنایع دستی هنرمندان در نگارخانه اداره فرهنگ‌وارشاد اسلامی نکا افتتاح شد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، به نقل از پیک نکا، رئیس اداره فرهنگ‌وارشاد اسلامی نکا در حاشیه افتتاح نمایشگاه عیدانه در گفت‌وگو با خبرنگاران، حمایت از آثار هنرمندان به وسیله فروش، ترویج فرهنگ سنتی و اسلامی و همچنین عرضه  آثار هنرمندان به مردم در سر سفره‌های هفت سین را ازجمله اهداف برگزاری این نمایشگاه دانست.
 
وی افزود: در این نمایشگاه بیش از 500 آثار هنری از 20 هنرمند برجسته شهرستان نکا جهت خرید عموم مردم به نمایش گذاشته شد.
 

مهدی روحی سفره‌های هفت سین، عروسک، منبّت، سفال، مجسمه‌های فلزی، نقاشی ویترای، گل‌های مصنوعی، طبیعی و آپارتمانی و ویترای از جمله آثار ارزشمند هنرمندان دراین نمایشگاه برشمرد.

 

این مسئول فرهنگی، حمایت از هنرمندان را ازجمله مهم‌ترین اولویت‌های کاری اداره فرهنگ‌وارشاد اسلامی نکا دانست که می‌تواند به مرور، پیشرفت فرهنگی و هنری را در سطح شهرستان افزایش دهد .

 

وی ادامه داد: این نمایشگاه با همکاری اداره فرهنگ‌وارشاد اسلامی نکا، بسیج هنرمندان و موسسه فرهنگی‌وهنری بهاران شمال از 18 لغایت 28 اسفند از ساعت 9 صبح الی 7 شب جهت بازدید و خرید مردم در مجتمع فرهنگی‌وهنری امیرالمومنین (ع) نکا دایر است.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲