تاریخ انتشارسه شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۸
کد مطلب : ۱۷۷۵۸۳
عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان گفت: خواست اصحاب فتنه و توقع آنها این بود که اصولگرایان بعد از انتخابات مقابل استانداری‌ها و فرمانداری‌ها تجمع کرده و اعتراض کنند تا بدین‌وسیله فتنه 88 را ماله‌کشی کنند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، آیت‌الله سیداحمد خاتمی در جمع پرسنل و سربازان تیپ 83 امام صادق(ع) ضمن  تقدیر و تشکر از نمایندگان اصولگرای تهران به دلیل به نمایش گذاردن ولایتمداری واقعی در پذیرش بدون اعتراض نسبت به رای مردم گفت: خواست اصحاب فتنه و توقع آنها این بود که اصولگرایان بعد از انتخابات مقابل استانداری‌ها و فرمانداری‌ها تجمع کرده و اعتراض کنند تا بدین وسیله فتنه 88 را ماله‌کشی کنند! ولی من از جلسات محرمانه آنها خبر دارم که از نجابت اصولگرایان مات و مبهوت و انگشت به دهان مانده‌اند چرا که آنها در فتنه 88 هر کاری که خواستند کردند و به جز عملیات مسلحانه از انجام هر خیانت و جنایتی فروگذار نکردند به‌گونه‌ای که خیابان‌های تهران تبدیل به میدان جنگ شده بود اما از این طرف این عزیزان این چنین عفیفانه و نجیبانه رای مردم را پذیرفتند.

منتخب مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری افزود: بحمدالله مجلس خبرگان کاملا ولایی است و مجلس شورای اسلامی هم که فقط در تهران خلاصه نمی‌شود و تا اینجا بحمدالله حرف اول را اصولگرایان می‌زنند اما باید مراقب باشیم در نقشه دشمن بازی نکنیم چرا که آنها امروز و پس از شکست ناشی از حضور مردم، به دنبال دو قطبی کردن تهران و استان‌های دیگر هستند.

وی گفت: یک نفر از اصلاح‌طلبان گفته است توسعه سیاسی در تهران 100 و در مراکز استان‌ها 50 و در شهرستان‌ها 30 است؛ یک نفر هم از این طرف گفته مردم تهران اهل کوفه هستند، هر دو غلط است، چطور مردم تهران اهل کوفه هستند این مردمی که در راهپیمایی به این باعظمتی 22 بهمن شرکت کردند، از کجا آمدند؟ قطعا نباید به مردم اهانت کرد، کم‌کاری خودمان را به پای مردم نگذاریم. حال آنکه حقیقت جز این نیست که هر کس که رای داده دوستدار نظام بوده و این نکته اهمیت دارد.

امام جمعه موقت تهران در ادامه با ارزشمند دانستن تجاهر به ارزش‌های انقلابی از نگاه رهبر معظم انقلاب افزود: ما عنوان اصولگرایی را عنوان حزب و دسته نمی‌دانیم؛ بلکه جریان انقلاب اسلامی می‌دانیم و هر عنوانی که می‌خواهید به ما اطلاق کنید ما فقط عنوان ارزشمند ولایتمداری را برای خود برمی‌گزینیم، در دفاع از ارزش‌های انقلاب ایستاده‌ایم و اجازه نمی‌دهیم دنیای استکبار بر ایران اسلامی سلطه پیدا کند.

وی با تاکید بر مسئله بصیرت‌افزایی و جلوگیری از نفوذ دشمن، توجه بیشتر به سخنان و واژه‌هایی که رهبر معظم انقلاب به کار می‌برند را به عنوان نقشه راه مورد تاکید قرار داد.
منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰