روزنامه صهیونیستی معاریو:

2 فایده بزرگ داعش برای اسرائیل

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴
کد مطلب : ۱۷۷۴۳۷
روزنامه صهیونیستی معاریو طی گزارشی اعلام کرد گروه تروریستی داعش با لغو توافقنامه «سایکس پیکو» که زمینه ساز تجزیه سوریه شد و همچنین با ایجاد بحران در عراق دو خطر اصلی علیه امنیت رژیم صهیونیستی را از بین برد!
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، روزنامه صهیونیستی معاریو به نقل از کارشناسان اسرائیلی به فواید بزرگ داعش برای این رژیم اعتراف کرد و نوشت مرزهای ترسیم شده بر اساس توافقنامه «سایکس پیکو» که در سال 1916 میان فرانسه و انگلیس ترسیم شده بود غیرقابل قبول برای اسرائیل بود و داعش با پایان دادن به عمر این توافقنامه، زمینه ساز تجزیه سوریه بزرگی شد که از مدت‌ها قبل تهدیدی جدی برای اسرائیل به شمار می‌رفت!

به گزارش ایسنا این کارشناسان صهیونیستی در ادامه تاکید کردند که «داعش همین کار را در عراق هم انجام داد و بدین ترتیب نقش مهمی در از بین رفتن دو خطر بزرگ که متوجه امنیت رژیم صهیونیستی که همان خطر عراق و سوریه بود ایفا کرد.»

این روزنامه صهیونیستی در ادامه نوشت: از جمله دیگر اقداماتی که به نفع اسرائیل بود تلاش‌های ترکیه برای از سرگیری روابط با این رژیم و بازگشت مناسبات طرفین به دوران قبل از حادثه حمله به کشتی ماوی مرمره ناوگان آزادی در سال 2010 که به کشته شدن 10 تبعه ترک انجامید اشاره نمود.
پیش از این گزارش‌های زیاد و مستندی از صهیونیستی بودن پروژه داعش منتشر شده است. این گزارش‌ها با استناد به فواید زیاد داعش برای رژیم جعلی اسرائیل به این نتیجه رسیده‌اند که داعش ساخته و پرداخته مراکز جاسوسی اسرائیل و چند کشور غربی و عربی است.

در گزارش این روزنامه اسرائیلی کارشناسان خواستار «بهره‌برداری مناسب» از این وضعیت شده و بهترین اقدام در این زمینه را مخالفت و مقابله با تلاش‌های مراجع بین‌المللی برای تشکیل کشور فلسطین یا ترسیم مرزهای نهایی اسرائیل» دانستند و تاکید کردند که «50 سال بعد نزدیک به 20 میلیون نفر در فلسطین اشغالی زندگی خواهند کرد و نیاز شدیدی به اراضی کرانه باختری و نقب خواهند داشت!»

تظاهرات در کرانه باختری
صدها فلسطینی در کرانه باختری با انجام تظاهراتی گسترده بر لزوم افزایش دامنه تحریم کالاهای اسرائیلی و گسترش «جنبش تحریم کالاهای اسرائیلی» تاکید کردند. به گزارش خبرگزاری قدس، در این تظاهرات که علاوه بر مردم، نمایندگان گروه‌های مقاومت مردمی فلسطین نیز حضور داشتند بر لزوم حضور مؤثرتر و بیشتر تمامی اقشار ملت فلسطین در جنبش تحریم کالاهای اسرائیلی تاکید شد.

تظاهرکنندگان تحریم کالاهای اسرائیلی را بهترین راه برای رسیدن به آزادی در فلسطین دانستند و خواستار ادامه این مسیرشدند.

تبانی برای سرنگون کردن نتانیاهو
مطبوعات صهیونیستی فاش کردند که رهبران احزاب مختلف این رژیم قصد دارند که در انتخابات پارلمانی آینده نتانیاهو را به عنوان نخست‌وزیر پیشنهاد نکرده و او را از قدرت خلع کنند.

به گزارش قدسنا به نقل از سایت اسرائیلی «عاروتص شوا» افشای این طرح تبانی مشخص کرده است که رهبران احزاب مختلف با برگزاری مذاکرات در هفته‌های اخیر، برنامه‌ای طرح‌ریزی کرده‌اند که ظاهرا با فشار به حزب لیکود (حزب نتانیاهو)، از ماندن نتانیاهو در قدرت جلوگیری خواهد کرد.

با این روش مقامات ارشد اسرائیلی امیدوار هستند که نتانیاهو در لیکود با تنزل رتبه مواجه شود.براساس یک نظرسنجی که کانال دوم تلویزیون رژیم صهیونیستی انجام داد مشخص شد که اگر انتخاباتی برگزار شود نتانیاهو دیگر قادر به تشکیل کابینه نخواهد بود.

سایر رویدادها
* تحلیلگران معتقدند طرح فرانسه برای احیای مذاکرات صلح خاورمیانه تلاشی برای توقف انتفاضه قدس است.
* رئیس حزب مشترک عربی پارلمان رژیم صهیونیستی گفت: هیچ شکی نیست که انتفاضه مردمی بهترین راه برای مردم فلسطین است.
* رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا برای گفت‌وگو با مقامات اسرائیلی درباره همکاری‌های نظامی وارد فلسطین اشغالی شد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴