تاریخ انتشاريکشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۸
کد مطلب : ۱۷۵۵۰
دبیر ستاد ارتحال امام با بیان اینکه مراسم امسال ارتحال امام به علت تعمیرات حرم فقط در شب سیزدهم و روز چهاردهم برگزار می شود، گفت: سخنرانان مراسم 14 خرداد مقام معظم رهبری و سید حسن خمینی خواهند بود.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،محمدعلی انصاری دبیر ستاد بزرگداشت امام خمینی (ره) در نشست خبری که امروز یکشنبه در محل این ستاد برگزار شد، با بیان اینکه مراسم بیست و چهارمین سالگرد امسال امام با برنامه های بسیار خوب، جامع و با هماهنگی دستگاه های دولتی انجام می شود افزود: صمیمانه و خالصانه از همت و همکاری دولت خدمتگزار و وزیر محترم کشور تشکر می کنم.
وی همچنین ادامه داد: این مراسم از ساعت 9 صبح با قرائت قرآن کریم آغاز می شود و با سخنرانی نوه امام حجت الاسلام سیدحسن خمینی و همچنین رهنمودهای مقام معظم رهبری ادامه می یابد.
انصاری گفت: هر ساله ملت ایران از صحبت های رهبر بزرگوارشان بهره های وافر می برند خصوصاً 14 خرداد امسال در آستانه انتخابات شوراها و ریاست جمهوری این سخنرانی اهمیت ویژه ای یافته است.
دبیر ستاد بزرگداشت امام (ره) گفت: به لحاظ محدودیت به خاطر ساخت و سازهایی که داریم امسال مراسم قبل و بعد از روز 14 خرداد نخواهیم داشت و فقط مردم و عزاداران در شب 13 خرداد و روز 14 خرداد می توانند از برنامه های مراسم ارتحال استفاده و عزاداری کنند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما