تاریخ انتشارشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۲
کد مطلب : ۱۷۵۴۰۵
فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری ۸۳ نفر در روز انتخابات به جرم خریدوفروش آرا در استان خبر داد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، سردار جعفری نسب با بیان اینکه بحث خرید آرا حرکت زشتی است که می‌تواند رقابت سالم را مخدوش کند گفت: با اشرافیت صورت گرفته تعداد ۸۳ نفر درزمینهٔ خریدوفروش آرا دستگیری شده است.

وی گفت: اتهام برخی افراد تثبیت‌شده است و پرونده آنان برای رسیدگی به مراجع قضایی ارسال می‌شود و در این راستا حتی از یک نفر دستگیر شده  ۳۸ شناسنامه به‌دست آمد.

وی از مردم خواست تا افرادی که اقدام به خریدوفروش آرا کردند را به پلیس معرفی کنند.

 فرمانده انتظامی مازندران از کاندیداها و داوطلبان خواست تا آرامش را رعایت می‌کنند تصریح کرد: کاندیداها و هواداران به تصمیمات اتخاذشده در بعد از اعلام نتایج توجه داشته باشند.

سردار جعفری نسب یادآور شد: کاندیداها باید اخلاق و رفاقت را سرلوحه کار قرار دهند و باید به قانون تمکین کنیم و مشکلات موجود از طریق مراجع قضایی پیگیری شود.

وی با اشاره به مشارکت بالای ۷۵ درصدی مردم استان در انتخابات یادآور شد: حضور مردم در انتخابات آگاهانه و فعالانه بوده است.

سردار جعفری نسب بابیان اینکه نیروهای انتظامی از ساعت ۷ صبح در سه هزار و ۴۵ صندوق  شعبه اخذ روی حضور داشتند گفت: سرکشی‌ها نشان از برگزاری با امنیت انتخابات دارد.

وی اظهار امیدواری کرد تا با آرای مردم شاهد انتخاب افراد شایسته‌ای برای ورود به مجلس باشیم و نمایندگان خوبی برای ملت باشند.

فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه خوشبختانه شاهد درگیری بین طرفداران کاندیداها نبودیم اظهار داشت: در مجموع انتخابات سالم و پرشوری در استان برگزار شده است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷