با اعلام حمایت از کاندیداهای لیست اصول‌گرایان

میکائیل فرج‌پور به نفع اصول‌گرایان انصراف داد

تاریخ انتشارسه شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۴
کد مطلب : ۱۷۴۵۸۲
از حوزه انتخابیه قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه‌شمالی میکائیل فرج‌پور از ادامه کاندیداتوری انصراف داد.
۰
plusresetminus
میکائیل فرج‌پور به نفع اصول‌گرایان انصراف داد
میکائیل فرج‎پور نامزد دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه‌شمالی، در گفت‌وگو بلاغ، اعلام کرد که به نفع کاندیداهای لیست اصولگرایان، انصراف ‌داد.

وی یکی از معیارهای اصولگرایی را همراهی کاندیداهای خارج از لیست اصولگرایی با نامزدهای این لیست دانست و گفت: باید به تشخیص و ائتلاف اصولگرایان این حوزه انتخابیه و استان احترام گذارد و برای اثبات وفاداری، همه کاندیداهای خارج از لیست اصولگرایان باید با انصراف از ادامه کار، مراتب حمایت خود از نامزدهای لیست اصولگرایی را اعلام کنند.

فرج‌پور با بیان این که برای حفظ وحدت باید از خود عبور کنیم، یادآور شد: کسانی که با ادامه فعالیت خود به لیست اصولگرایان آسیب می‌رسانند، باید پاسخگوی اقدامات خود باشند و بابت ضربه‌ای که به جریان اصولگرایی می‌زنند، مسئولیت آن را نیز متقبل شوند و تا دیر نشده به اقدام سنجیده دست بزنند و در این راه فقط رضای خداوند و شادی دل نائب امام زمان(عج)  امام خامنه‌ای را مطمح نظر قرار دهند.

لازم به ذکر اینکه با توجه به مقبولیت بالای میکائیل فرج‌پور، به‌نظر می‌رسد اعلام انصراف و حمایت وی از لیست اصولگرایان، دو نامزد این لیست آقایان: سیدعلی ادیانی و کمال علیپور با اقبال گسترده‌تری از سوی مردم این حوزه انتخابیه مواجه شوند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲