اختصاصی / آخرین ترفند کمیته عملیات روانی ستاد هاشمی لو رفت

هاشمی می رود!

تاریخ انتشاريکشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۶
کد مطلب : ۱۷۲۵۷
اعضاء اتاقهای علمیات روانی،که از شکست برنامه های خود در سال 88 درس عبرت گرفته اند ، اینبار قصد دارند برای اینکه هاشمی رفسنجانی بار دیگر طعم شکست را در انتخابات ریاست جمهوری نچشد,راه فراری برای خود پیش بینی کنند.
۰
plusresetminus
هاشمی می رود!
هاشمی رفسنجانی
اختصاصی بلاغ-ابراهیم علوی/اتاق فکر هاشمی رفسنجانی که در جریان حوادث پس از انتخابات ریاست جمهوری دهم،طعم تلخ  فتنه انگیزی اش را به  کام ملت چشاند,اکنون به مهم ترین امید جناب آیت الله برای پیروزی در انتخابات خرداد 92 تبدیل شده است.
این اتاقهای عملیات روانی تلاش دارند دغدغه های جامعه را به نحوی مدیریت و جهت دهی کنند که تمام راه حل ها به هاشمی رفسنجانی ختم شود.از تحریم ها گرفته تا پرونده هسته ای و مشکلات اقتصادی...
البته اعضاء این اتاقها ,این بار از شکست برنامه های خود در سال 88 درس عبرت گرفته و قصد دارند برای اینکه هاشمی رفسنجانی بار دیگر طعم شکست را در انتخابات ریاست جمهوری نچشد,راه فراری برای خود پیش بینی کنند و برای فتنه گران دیروز و مصلح نماهای امروز چه دستاویزی بهتر از بسیج و نیروهای ارزشی!
داستان از این قرار است که اطرافیان آیت الله که فتنه و فتنه  انگیزی در تار و پود وجودشان نفوذ کرده است ,اکنون به دقت اوضاع را رصد می کنند تا چنانچه نظرسنجی ها گویای کاهش اقبال عمومی به هاشمی رفسنجانی باشد,جناب آیت الله در روزهای پایانی منتهی به 24 خرداد, از ادامه رقابت در کارزار  انتخابات ریاست جمهوری انصراف دهد.
شنیده های موثق حاکی از این است که گروه یاد شده در نظر دارند درصورت به قطعیت رسیدن در مورد شکست هاشمی رفسنجانی در انتخابات پیش رو ,جناب آیت الله  را مجاب کنند تا چند روز باقی مانده به انتخابات با بهانه تخریب های صورت گرفته توسط نیروهای ارزشی و بسیجی و تنگ شدن عرصه برای خدمت در صورت انتخاب(!) از ادامه رقابت در این عرصه کناره گیری کند.
اعضاء اتاق فکر که در واقع باید آنها را اتاق فتنه نامید به خیال خود در تدارک یک بازی برد-برد برای هاشمی رفسنجانی هستند .بدین ترتیب که چنانچه نتایج  نظرسنجی ها  نشان دهنده امید اندک آیت الله برا ی راهیابی به نهاد ریاست جمهوری باشد,با متهم کردن نیروهای ارزشی به تخریب و کارشکنی ,مظلوم نمائی کرده و با غبار آلود کردن فضای روانی کشور هزینه های شکست خود را به گردن بخش هائی از نظام بیندازند.
گویا  آرامشی که با تاکیدات رهبر معظم انقلاب بر فضای حاکم بر تبلیغات انتخابات حکمفرماست, به هیچ وجه باب طبع حامیان هاشمی رفسنجانی نیست و آنها در صددند به هر نحو ممکن این فضا را متلاطم نموده و از آب گل آلود شده به نفع خود ماهی بگیرند.
خائنین فتنه 88 که با غبار آلود نمودن فضای سیاسی و اجتماعی کشور, با طرح کلید واژه بی اساس "تقلب" در تلاش برای سرپوش گذاشتن بر شکست خود در انتخابات ریاست جمهوری دهم بر آمدند, این بار نیز در صورت ناکام ماندن در جلب اعتماد مردم, در صدد تدارک یک فرار رو به جلو برآمده و قصد دارند بار دیگر منافع ملی و مصالح کشور را فدای مطامع خود کنند.
غافل از اینکه حنای هاشمی و اطرافیانش اکنون نزد ملت رنگی نداشته و جامعه به دقت حرکات مهره های شطرنج آیت الله برای تصاحب قدرت به هر راه ممکن را زیر نظر دارد.
بی تردید هوشیاری مردم ,مانع شبهه پراکنی های اتاق فکر فتنه شده و رفسنجانی  این بارنخواهد توانست  ناکامی خود را به  گردن دیگران انداخته و کشور را درگیر  نا آرامی های برخواسته از منفعت طلبی خود کند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴