کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه نوشهر عنوان کرد:

برخی کاندیدا در میدان دشمن بازی می کنند

نوشهر آنلاین

27 ارديبهشت 1392 ساعت 16:03

امام جمعه نوشهر با اشاره به شناخت ظرفیت های کاندیداها گفت:گاهی برخی گروه ها برای رسیدن به خواسته های خود در میدان دشمن بازی می کنند.


به گزارش بلاغ،آیت الله مشایخ در خطبه های امروز نمازجمعه نوشهر انتخابات را مهمترین مسئله در سال جاری دانست و تاکید کرد : دشمن در صدد است تا در انتخابات با نفوذ در صفوف مردم فرصتی برای لطمه زدن به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی پیدا کند.

خطیب جمعه نوشهر  انتخابات را نمایش قدر ملت دانست و تصریح کرد : این نمایش هر چه گسترده تر و پرشور تر باشد چشمگیر تر است.
وی با اشاره به بیانات اخیر رهبر انقلاب در دیدار با اقشار مردم در اهمیت انتخابات افزود: ایشان با درایت کامل به اقتضائات انتخابات، ترفندهای دشمنان و تحرکات جریان های داخلی و سلیقه های سیاسی تاکید فراوان دارند که همگان باید نسبت به این تاکیدات توجه بیشتری داشته باشند.
امام جمعه نوشهر به شناخت ظرفیت های کاندیداها ، افشای سیاه نمایی و خباثت های دشمن و محوریت قرار دادن قانون را از وظایف مردم در انتخابات اشاره کرد و هشدار داد : گاهی برخی گروههای برای رسیدن به خواسته های خود در میدان دشمن بازی می کنند که نباید بخاطر منافع طلبی گروهی و جریانی از حفظ و کیان نظام غفلت کنند.
وی تقوای سیاسی ، کفایت اعتقادی و اخلاقی و اعتقاد داشتن به الگوی اسلامی را از شاخصه های یک رئیس جمهور اصلح دانست و افزود: رئیس جمهور باید درد کشور را بفهمد ، درد مردم را بداند ، دلسوز جامعه باشد ، معتقد به خرد جمعی باشد در سیاست خارجی باید اصل عزت و حکمت و مصلحت را رعایت کنند و در مقابل دشمن مستحکم باشد.
آیت الله مشایخ با اشاره به اصل ۱۱۵ قانون اساسی مبنی بر نظارت شورای نگهبان بر انتخابات ،اظهار داشت: مردم باید از میان صالحان تایید شده از طریق شورای نگهبان صالحترین را انتخاب کند و همیشه قانون را محور قرار دهند.
خطیب جمعه نوشهر در آستانه فرا رسیدن مراسم معنوی اعتکاف یادآور شد: اعتکاف کلاس خودسازی ، مبارزه با نفس و همچنین سوپاپی برای تقویت ایمان و معنویت است.


کد مطلب: 17196

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/17196/برخی-کاندیدا-میدان-دشمن-بازی-می-کنند

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com