تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۲
کد مطلب : ۱۷۱۲۹۰
فرماندار نور گفت: تا پایان دهه فجر 29 پروژه با اعتبار 19 میلیارد تومان در شهرستان نور افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از سرای نور، ۲ پروژه در حوزه راه در بخش مرکزی و جایگاه سی.ان.جی شهر چمستان با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری، مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان نور، اعضای شوراهای اسلامی و اهالی افتتاح شد.

فرماندار نور در مراسم افتتاح پروژه های عمرانی شهرستان نور اظهار کرد: تا پایان دهه فجر ۲۹ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۹ میلیارد تومان کلنگ زنی و افتتاح خواهد شد.

هادی خنجری تصریح کرد: راه سبب توسعه روستا می‌شود و خدمات رسانی به مناطق محروم و روستاها از اهداف انقلاب اسلامی است که در توسعه کشاورزی، دامداری و افزایش تولید تأثیر بسزایی دارد همچنین سبب رونق اقتصادی و عدم مهاجرت روستاییان به شهر می‌شود.

وی افزود: پروژه‌های راه روستایی سنگنو و وازک حدود ۸ کیلومتر به مبلغ یک میلیارد و ۴۶۰ میلیون تومان و جایگاه سی.ان.جی شهر چمستان با اعتبار بیش از دو میلیارد تومان و ایجاد اشتغال برای ۶ نفر، مورد بهره‌ برداری قرار گرفت.

وی با اشاره به ایام الله دهه فجر بیان کرد: دهه فجر یادآور وحدت مردم به رهبری امام خمینی(ره) برای مبارزه با ظلم و ستم و استکبار است که با خون شهدا و ایستادگی مردم به ثمر رسید و مردم غیور ایران با حضور چشمگیر خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن و پای صندوق‌های رأی، بار دیگر دشمنان اسلام و ایران اسلامی را ناامید خواهند کرد.

DSC00041

DSC00142

DSC00054

 

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴