تاریخ انتشارپنجشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۳
کد مطلب : ۱۶۷۹۸۵
در پی پخش فیلمی از اراذل و اوباش چند شهر در بخش خبری 20:30، که متأسفانه نام شهرستان نور در آن فیلم آورده شده بود، واکنش‌هایی را در میان مردم نجیب و ولایی این شهرستان به‌وجود آورد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از سرای نور، در پی پخش فیلمی از اراذل و اوباش چند شهر در بخش خبری 20:30، که متأسفانه نام شهرستان نور در آن فیلم آورده شده بود، واکنش‌هایی را در میان مردم نجیب و ولایی این شهرستان به‌وجود آورد.

گروه‌های مختلف از مردم با اظهار اینکه شهرستان نور در طول تاریخ، پرچمدار دفاع از دین و سرزمین بوده و علمای بزرگی همچون شیخ فضل‌الله نوری، علامه محدث نوری، سرداران و فرماندهان بزرگ ۸ سال دفاع مقدس را در خود پرورانده، نباید مورد بی‌مهری صدا و سیما قرار بگیرد، خواهان عذرخواهی و جبران صدا و سیما شدند.

در این ارتباط، هادی خنجری از پخش، نمایشی از اراذل و اوباش به نام مردم ولایت مدار شهرستان نور انتقاد کرد.

فرماندار نور با اشاره به مردم دیندار و شهید پرور شهرستان نور و بخش چمستان، اظهار کرد: ضریب امنیتی شهرستان نسبت به سال‌های گذشته دارای رشد محسوسی بوده است و آمارهای مربوط به درگیری، تیراندازی و کشف سلاح غیرمجاز کاهش چشمگیری داشته است.

خنجری تصریح کرد: با توجه به نزدیکی جشن‌های ایام‌الله دهه فجر پخش این تصاویر سبب نارضایتی مردم باغیرت و انقلابی شهرستان نور و بخش چمستان شد.

عبدالوحیدفیاضی نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی نیز با ارسال نامه‌ای به رئیس صدا و سیمای کشور با اشاره به این که شهرستان نور سرزمینی سرفراز به قامت ایستاده سروقامتان شهیدی است که شهید مشروطه شیخ فضل‌الله نوری پرچم افتخار و اعتبار دیروز این دیار و ۶۰۰ شهید والامقامش سند نجابت، صداقت و جوانمردی امروز است، آورده: انتظار می‌رود رسانه ملی با احترام به ملت شریف، حساسیت لازم را به خرج داده و از توهین به مردم شریف، انقلابی، ولایتمدار و با کرامت نور پرهیز کند و با پوزش‌خواهی از ساحت این خاک پرگهر و مردم باهنر، نسبت به رفع نگرانی و تشویش خاطر اقدام کند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷