تاریخ انتشاردوشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۶
کد مطلب : ۱۶۷۳۹۵
در مراسمی از سوی اداره ورزش و جوانان از دست اندرکاران دومین یادواره شهدای ورزشکار محمودآباد تجلیل شد
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، به نقل از آوای‌شمال، در مراسمی از دست اندرکاران دومین یادواره شهدای ورزشکار شهرستان محمودآباد در دفتر امام جمعه این شهرستان تجلیل شد.

در ابتدای این مراسم رئیس اداره ورزش و جوانان محمودآباد با تقدیر از حضور و همراهی تمامی فعالان در کمیته های مختلف این یادواره و تجلیل از حمایت های امام جمعه و فرماندار از این برنامه گفت: یکی از اقدامات فرهنگی دستگاه ورزش و جوانان بر اساس منویات رهبری پاسداشت از مقام شامخ شهدای عرصه ورزش است که امسال دومین یادواره شهدای جامعه ورزش محمودآباد برگزار شد.

وی افزود: سال گذشته با شناسایی ۳۷ شهید ورزشکار از خانواده های آن ها تجلیل شد و امسال علاوه بر تجلیل از خانواده ۵۲ شهید ورزشکار شهرستان از خانواده شهید اسماعیل خانزاده اولین شهید مدافع حریم آل الله در محمودآباد نیز تجلیل به عمل آمد.

اسماعیل پهلوان با بیان اینکه در کنار تقدیر از خانواده شهدای ورزشکار از قهرمانان و مدال آوران کشوری و بین المللی شهرستان نیز تجلیل شد، اظهار کرد: امسال به لطف خدا جوانان زیادی از شهرستان در میادین کشوری و جهانی مقام های ارزنده ای کسب کردند که در این یادواره از تلاش های این ورزشکاران نیز تقدیر شد.

این مسئول با اشاره به اجرایی شدن ۵۰ برنامه فرهنگی و ورزشی در ایام دهه مبارک فجر امسال از سوی دستگاه ورزش و جوانان بیان داشت: هم اکنون نیز محمودآباد میزبان لیک برتر والیبال نوجوانان کشور است که در آن ۶ تیم برتر از سراسر کشور حضور دارند.

وی از مشارکت اصحاب رسانه به ویژه دفتر خبری پایگاه اطلاع رسانی آوای شمال به دلیل پوشش کامل این یادواره و همچنین از بسیج ورزشکاران و تربیت بدنی سپاه ناحیه محمودآباد نیز قدردانی کرد

رئیس اداره ورزش و جوانان محمودآباد در پایان گفت: امیدواریم با برگزاری برنامه های فرهنگی و ورزشی در ایام دهه فجر گوشه ای از رشادت های شهدای ایران اسلامی که اقتدار امروزمان را مدیون دلاوری ها و پهلوانی های آن ها هستیم را بتوانیم جبران کنیم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴