تاریخ انتشارشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۵
کد مطلب : ۱۶۶۶۹۲
سرهنگ نادعلی فرمانده سپاه جویبار از اعزام دانش آموزان شهرستان به اردوی راهیان نور خبر داد.
۰
plusresetminus
اعزام دانش آموزان جویباری به اردوی راهیان نور
به گزارش بلاغ به نقل از جویباران، سرهنگ نادعلی فرمانده سپاه جویبار طی گفتگویی با اشاره به زنده نگه‌داشتن فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان و نوجوان گفت: در ماه جاری شش دستگاه اتوبوس از دانش آموزان جویباری به مناطق جنگی جنوب کشور در قالب راهیان نور اعزام خواهند شد.

سرهنگ نادعلی بابیان اینکه امروز در عرصه جنگ نرم جوانان ما در آماج حملات دشمنان قرار دارند، عنوان کرد: امروز ما در بین جوانان با افت تحصیلی، تغییر سبک زندگی، علم گریزی، قرآن گریزی، نماز گریزی و درنهایت اسلام گریزی روبرو هستیم که علت آن جهل به ارزش‌ها و فرهنگ ایثار و شهادت است که همین جهل مانع بزرگی برای تحصیل معرفت و بصیرت و حتی علم است.

وی بابیان اینکه این اردوهای فرهنگی، تربیتی، معرفتی و بصیرتی باهدف آشنایی مناطق یادمانی عملیاتی رزمندگان اسلام است اشاره کرد و گفت: یکی از هدف‌های مهم این اردوها آشنایی دانش آموزان با آرمان‌های امام (ره) شهدای عزیز و فداکاری‌ها و رشادت‌های آنان در جنگ تحمیلی نابرابر با دشمنان اسلام و انقلاب است که باید در مناطق عملیاتی تبیین و تشریح شود.

فرمانده سپاه افزود: اگر از این اردوهای معنوی و ارزشمند بهره‌برداری مثبت و خوب شود می‌تواند تأثیر مفید و مؤثری بر ذهن و دل‌وجان جوانان و نوجوانان ما بگذارد.

سرهنگ نادعلی در پایان گفت: سپاه ناحیه جویبار با هماهنگی و همکاری و همدلی آموزش و پروش شهرستان شش دستگاه اتوبوس از دانش آموزان پسر شهرستان را به این اردو و رزمایش بزرگ فرهنگی اعزام خواهد کرد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴