تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۷
کد مطلب : ۱۶۶۳۲۰
محمدمدانلو بخشدار مرکزی شهرستان جویبار از بیمه اماکن عمومی و مسئولیت مدنی دهیاری ها خبر داد و عنوان کرد: شرکت بیمه ملت ایران (بیمه ما) قصد دارد در سطح روستاهای بخش مرکزی کارکنان دهیاری ها را در برابر حوادث ناشی از خدمات دهیاری بیمه کند.
۰
plusresetminus
بیمه مسئولیت مدنی دهیاری ها در روستاهای بخش مرکزی شهرستان اجرایی می‌شود
به گزارش بلاغ به نقل از جویباران، کلاس آموزش دهیاران شوراها و مسئولین مالی دهیاری های بخش مرکزی شهرستان جویبار ظهر امروز در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

محمد مدانلو بخشدار مرکزی شهرستان جویبار دراین جلسه اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی ایران را مدیون خون پاک شهیدان و درایت مقام معظم رهبری دانست و گفت: سربازان عرصه دیپلماسی کشور توانستند با تلاش های شبانه روزی برجام را به سرانجام برسانند، تا با رفع تحریم های ظالمانه بستر مناسبی را برای توسعه و رونق اقتصادی فراهم نمایند.

محمدمدانلو به دغدغه های رهبری در بحث اقتصادمقاومتی اشاره و عنوان کرد: امروز دولت خود را مکلف به تحقق منویات مقام معظم رهبری در اقتصاد درون زا و بهرمندی از ظرفیت های داخلی می داند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به مشارکت حداکثری در انتخابات اشاره کرد و گفت: همه ما باید بستر مناسبی را برای مشارکت حداکثری با حضور همه سلایق در انتخابات پیش رو فراهم آوریم.

بخشدار مرکزی همچنین نسبت به استفاده امکانات دولتی له یا علیه کاندیدای انتخاباتی هشدار داد و خاطرنشان کرد: هیچ یک از مدیران و حتی شوراها و دهیاران حق ندارند از امکانات دولتی برای نامزدانتخاباتی استفاده نمایند و در صورت مشاهده برخورد جدی و قاطعی با آنها خواهد شد.

محمدمدانلو از بیمه اماکن عمومی و مسئولیت مدنی دهیاری ها خبر داد و عنوان کرد: شرکت بیمه ملت ایران (بیمه ما) قصد دارد در سطح روستاهای بخش مرکزی کارکنان دهیاری ها را در برابر حوادث ناشی از خدمات دهیاری بیمه کند.

وی افزود: دهیاری ها می‌توانند از طریق این بیمه حتی اهالی روستا را نیز دربرابر حوادث ناشی از خدمات دهیاری بیمه نمایند و در صورت بروز حادثه ای خسارت آن از طریق این بیمه پرداخت گردد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴