تاریخ انتشارسه شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۰
کد مطلب : ۱۶۵۹۳۳
فرماندار شهرستان جویبار در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان گفت: دولت تدبیر امید با پیگیری و مقاومت وایستادگی مردم و زحمات شهدای هسته ای و رهنمودهای ویژه مقام معظم رهبری، توانست قطار برجام را به سرانجام برساند.
۰
plusresetminus
باید نسل جوان را با انقلاب و دستاوردهای آن آشنا سازیم
به گزارش بلاغ به نقل از جویباران، رجبعلی وهابی فرماندار شهرستان جویبار در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان با تبریک میلاد امام حسن عسگری (ع) و همچنین اجرایی شدن برجام گفت: دولت تدبیر امید با پیگیری و مقاومت مردم و زحمات شهدای هسته ای و رهنمودهای ویژه مقام معظم رهبری، توانست قطار برجام را به سرانجام برساند.

وهابی افزود: انشالله با این دستاورد همه مشکلاتی که مرتبط با تحریم ها بود مرتفع گردد. فرماندار جویبار همچنین به نتایج تاییدصلاحیت های شورای نگهبان اشاره کردو گفت: بررسی وضعیت نامزدها و پیگیری شکایت های آنان دراین زمینه تا روز انتخابات ادامه خواهد داشت. وهابی همچنین به مسئولین دستگاه های دولتی شهرستان هشدار داد که اگر دستگاهی از امکانات اداری برای امور انتخاباتی نامزدها سواستفاده کند به شدت با وی برخورد خواهد شد.

وی فرارسیدن ایام دهه فجر را به ملت ایران تبریک گفت و عنوان کرد: امروز وظیفه ما این است که جوانان را با مسائل انقلاب آشنا کنیم و به انها دستاوردها و خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران را بشناسانیم.

فرماندار شهرستان جویبار در پایان با اشاره به اربعین شهید عباسعلی علیزاده شهید مدافع حرم گفت: شهدای مدافع حرم افرادی ارزشمند و دارای جایگاه معنوی بسیار بالایی هستند، ازاین رو اربعین اولین شهید مدافع حرم شهرستان باید به نحو احسن برگزار گردد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴