تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲
کد مطلب : ۱۶۴۹۴۵
دبیر ستاد انتخابات مازندران گفت: شمار داوطلبان پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری در استان به ۲۹ نفر رسید.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، مهرداد ابراهیمی اظهار کرد: یک پرونده ثبت نامی انتخابات داوطلب خبرگان رهبری از تهران به مازندران ارجاع شد و به این ترتیب، شمار داوطلبان پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان به ۲۹ نفر افزایش‌یافته است.

وی جوان‌ترین داوطلب انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان را ۴۱ ساله و مسن‌ترین ۷۵ ساله و میانگین سنی داوطلبان را ۵۶ سال ذکر کرد و با اشاره به اینکه رسیدگی به اعتراضات داوطلبان دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که در هیئت‌های اجرایی انتخابات صلاحیت‌شان احراز نشده است، ادامه داد: هیئت نظارت استان با هماهنگی هیئت نظارت کشور تا ۲۶ دی‌ماه مهلت دارد تا احراز یا عدم احراز صلاحیت داوطلبان را اعلام کند.

دبیر ستاد انتخابات مازندران یادآور شد: برخی بحث‌ها و مسائلی که در فضای مجازی و افکار عمومی درباره رد یا تأیید صلاحیت داوطلبان شکل‌گرفته است به‌کلی نادرست و نشات گرفته از گمانه‌زنی‌های هدفمند یا ایجاد تشویش در بین افکار عمومی و کاندیداهای محترم است و از مصادیق مجرمانه تبلیغات محسوب می‌شود.

ابراهیمی با بیان اینکه این تخلفات در کمیسیون پیشگیری از تخلفات رسیدگی می‌شود، گفت: با کسانی که این شایعات را ایجاد می‌کنند و در جهت دلسردی مردم نسبت به انتخابات گام برمی‌دارند، برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

لازم به ذکر است 305 داوطلب برای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در مازندران ثبت‌نام کردند که ۴۵ داوطلب رد صلاحیت شدند و ۱۱ داوطلب نیز انصراف دادند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴