نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری امریکا:

مادامی که دلارهای سعودی‌ هست حمایت آمریکا هم هست!

تاریخ انتشارشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۷
کد مطلب : ۱۶۳۷۸۲
«دونالد ترامپ» نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا اعلام کرد، عربستان بدون آمریکا دوام نمی‌آورد و سعودی‌ها باید بهای حمایت‌های آمریکا از خود را بپردازند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، «دونالد ترامپ»، نامزد پیشتاز جمهور خواهان در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا اعلام کرد، آمریکایی‌ها به عربستان چشم دوخته و به دنبال نفت و پول این کشور و چیزهای بی‌شمار دیگری هستند. البته عربستان بدون آمریکا دوام نمی‌آورد و مسئله اینجاست که آمریکا چه زمانی می‌خواهد مداخله کند و سعودی‌ها تا چه اندازه می‌خواهند به ما کمک کنند.»
این نامزد جنجالی جمهوریخواهان تاکید کرد،  عربستان باید جهت آنکه از آن در برابر ایران حمایت کنیم به ما پول بدهد. «ترامپ» ادامه داد: «دوستان خوبی در عربستان دارم اما اگر بخواهیم از آن در برابر ایران حمایت کرده و به قدرت بزرگی تبدیل نماییم باید بهایش را بپردازند، ما به آنان 150 میلیارد دلارکمک مالی کردیم، به آنان حق دادیم بمب اتمی بسازند لذا اگر نسازند آن را بخرند چون پول زیادی دارند.»

«ترامپ» افزود: «اگر رئیس جمهور شوم، به عربستان کمک خواهم کرد و سعودی‌ها هم باید از نظر اقتصادی به آمریکا کمک کنند.» اظهارات این نامزد جنجالی آمریکایی به دنبال تشدید تنش در روابط بین ایران و عربستان در نتیجه اقدام سعودی‌ها در قطع روابط دیپلماتیک با ایران مطرح شده است. چندی پیش نتایج یک نظر سنجی در آمریکا منتشر شد که نشان می‌داد، بسیاری از مردم آمریکا از اینکه «ترامپ» رئیس‌جمهورشان شود، شرم دارند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰