اختصاصی / توصیه امام جمعه بابلسر به رئیس جمهور؛

از منحرفین جدا شوید و عملکرد گذشته خود را بر باد ندهید

تاریخ انتشارجمعه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۷
کد مطلب : ۱۶۳۷۳
طلابیان با اشاره به سخنان اخیر احمدی نژاد در سفرهای استانی،گفت: به شما توصیه می کنم که از منحرفین جدا شوید و عملکرد مثبت گذشته خود را بر باد ندهید.
۰
plusresetminus
از منحرفین جدا شوید و عملکرد گذشته خود را بر باد ندهید
به گزارش خبرنگار بلاغ در شهرستان بابلسر،حجت الاسلام و المسلمین طلابیان خطیب جمعه بابلسر در نماز جمعه امروز این شهر با اشاره با بیانات مقام معظم رهبری در ابتدای سال در حرم مطهر امام رضا(ع) گفت:رأی مردم بسیار مهم و آنچه اهمیت دارد تشخیص مردم است چرا که انتخابات این دوره ریاست جمهوری انتخاباتی سرنوشت ساز هم برای ملت ما و هم برای دشمنان این نظام است زیرا دشمنان در صدد التیام زخم های خود در فتنه 88 هستند.
وی با بیان سیاه نمایی های برخی از کاندیداهای احتمالی این دوره از انتخابات درباره عملکرد دولت گفت:دولت نهم و دهم در کنار ضعف هایش خدمات زیادی به مردم ارائه داده است.هرکس این روند سیاه نمایی را در پیش بگیرد خیانت کار است.   طلابیان افزود:همه کسانی که میخواهند وارد عرصه انتخابات شوند باید تسلیم قانون باشند و از آن تمکین کنند.چه در زمان انتخابات و چه در غیر آن.   خطیب جمعه بابلسر سفرهای استانی دولت نهم و دهم را از کارهای اساسی و پربرکت برای این نظام دانست اما از سفرهای اخیر رئیس جمهور به شدت انتقاد کرد و خاطر نشان کرد:در سفرهای دور چهارم آقای احمدی نژاد به استانها اتفاقاتی در حال رخ دادن است که به هیچ وجه در شأن این نظام نیست.   وی بیان داشت:در سفرهای رئیس جمهور به سمنان،خوزستان و اصفهان حرفهایی نقل شده است که امیدوارم رئیس جمهور هرچه زودتر آنها را تکذیب و رد کند.   طلابیان اظهار داشت:در سفرهای اخیر سخنانی از رئیس جمهور نقل شده است که متضاد بیانات رهبری است.اینکه انسان برای خودش دشمنی توهمی درست کند و بگوید که سند دارم و دست آنها را رو میکنم آیا به نفع نظام است؟متأسفانه این بازی در زمین دشمن و تشویش اذهان عمومی است.   طلابیان با طرح این پرسش از احمدی نژاد که آیا کارهای اخیر شما کمک میکند که مردم در صحنه انتخابات پرشور شرکت کنند؟گفت:من به عنوان یک برادر به شما توصیه میکنم که از منحرفین جدا شوید و عملکرد مثبت گذشته خود را بر باد ندهید.دست رد به سینه خناسان بزنید و دست خود را از رهبری جدا نکنید.    
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴