تاریخ انتشارسه شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۵
کد مطلب : ۱۶۲۹۳۷
منابع نزدیک به خانواده رهبر شیعیان عربستان فاش کردند، «آیت‌الله نمر» پیش از اعدام، توسط شخص وزیر دفاع سعودی به طرز وحشیانه‌ای شکنجه شده است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، برخی منابع خبری در عربستان فاش کردند، اطلاعات اولیه‌ای که به دست خانواده شهید «آیت‌الله نمر» رسیده نشان می‌دهد که «محمد بن سلمان» جانشین ولیعهد سعودی شخصا بر عملیات اعدام «آیت‌الله نمر» نظارت داشته و قبل از اجرای حکم حتی اقدام به شکنجه وی کرده است.

طبق این گزارش ملک‌سلمان پیش از بریدن سر نمر، شخصا دست و پای نمر را شکسته است! خانواده «آیت‌الله نمر» اعلام کرده‌اند مقامات سعودی، شهید «نمر» را در ریاض در کنار یک گورستان متروکه و قبوری که برخی از اعدام‌شدگان شبکه القاعده در آن دفن شده‌اند، به خاک سپرده‌اند. رژیم سعودی خانواده «شهید نمر» را تهدید کرده که از گفت‌وگو با رسانه‌ها در این رابطه خودداری کنند.

منابع نزديک به خانواده «آيت‌الله نمر» همچنین فاش کردند، وزارت کشور سعودي چند هفته پيش از اجراي حکم در تماس با اين خانواده پيشنهادي را براي لغو حکم اعدام مطرح کرده بود. يکي از مسئولان سعودي در تماس با خانواده «آیت‌الله نمر» گفته بود «اگر خواهان آزادي او هستید دو راه دارید، يکي ارسال نامه از طرف خود «آيت‌الله نمر» براي پادشاه جهت ابراز ندامت درباره موضع‌گيري‌هاي قبلي و تعهد دادن براي کنار گذاشتن اين موضع‌گيري‌ها در آينده است.

راه دوم هم رفتن خانواده «آیت‌الله نمر» به وزارت کشور و درخواست از وزير کشور براي لغو حکم است.» خانواده «آیت‌الله نمر» اما هر دو پیشنهاد را رد کرده و می‌گویند حاضر نيستند چنين درخواستي را عمل کنند چرا که خود «آیت‌الله نمر» حاضر نيست موضع‌گيري خود را تغيير دهد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴