تاریخ انتشارشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۴
کد مطلب : ۱۶۲۱۹۲
آیت‌الله توکل گفت: خاندان سعودی کوچک‌تر از آن است که به این جنایت جرأت کند، اعدام آیت‌الله نمر به فرمان شیطان بزرگ انجام پذیرفت بدین‌جهت، باید دادها را بر سر امریکا کشید و مزدوران وهابی آن را به مجازات رساند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، در پی شهادت آیت‌الله نمر توسط حاکمان سعودی، آیت‌الله توکل، استاد برجسته خارج فقه و اصول، با صدور اطلاعیه‌ای ضمن محکوم کردن این جنایت، خواستار اقدام جامع جهان اسلام علیه امریکا و اذناب وهابی او در منطقه شد.

در بخشی از پیام آیت‌الله توکل آمده: شهادت مظلومانه عالم مجاهد و مبارز خستگی ناپذیر آیت‌الله باقرالنمر بار دیگر ثابت کرد که جنایات پایان‌ناپذیر آل‌سعود تنها و تنها با پشتیبانی جدی امریکا و صهیونیست‌ها ادامه می‌یابد و در واقع، عامل اصلی جنایات کنونی در جهان اسلام و از جمله اعدام این عالم وارسته، امریکای جنایتکار و صهیونیست‌های سفاک و غاصب هستند و خاندان مزدور سعودی به عنوان ننگ بشریت باید به سختی از سوی کشورهای اسلامی مجازات شود.

شهادت این فقیه مجاهد پرده از رخسار کریه آل سعود و اربابان مدعی حقوق بشر این خاندان خودکامه برداشت و ثابت کرد که نظام سلطه و اذناب وهابی و تروریزم‌پرور این مجموعه شیطانی به هیچ قانون و قاعده انسانی مقید نبوده و تنها با زبان زور آشنایند.

بر همه دولت‌ها و ملت‌های مسلمان به‌ویژه بر دولت جمهوری اسلامی ایران واجب است تا به هر نحو ممکن مراتب انزجار خود از این اقدام تروریستی را ابراز داشته و برای برخورد جدی با عامل اصلی همه این مصائب، را در دستور کار خود قرار دهند و به وعده الهی در نابودی کفر و ظلم یقین داشته باشند که استکبار با هر دست و پازدن این چنینی، خود را به هلاکت نزدیک‌تر می‌کند. وسیعلم‌الذین ظلموا ای‌منقلب ینقلبون.

21 ربیع‌الاول 1437، 12 دی‌ماه 1394
سیدرحیم توکل
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲