تاریخ انتشاردوشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۵
کد مطلب : ۱۶۲۱۲
ثبت نام داوطلبان چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در مازندران که از روز دوشنبه هفته جاری آغاز شده بود و تا اول اردیبهشت ماه ادامه داشت ،امروز رسما پایان پذیرفت.
۰
plusresetminus
جوان ترین و مسن ترین کاندیداهای انتخابات شورا در مازندران + آمار داوطلبان شهرهای مازندران
به گزارش خبرنگار بلاغ از ستاد انتخابات استان مازندران، معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استاندار مازندران گفت: تعداد 17 هزار و 702 نفر براي حضور در انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستاي استان ثبت نام نمودند.
به گزارش كميته اطلاع رساني ستاد انتخابات استان، هادي ابراهيمي با اشاره به اينكه اين آمار نهايي ثبت نام كنندگان است، افزود: از اين تعداد داوطلب 17 هزار و 13 نفر مرد و 689 نفر زن هستند.
 
ابراهیمی با بيان اينكه از مجموع ثبت نام كنندگان، 15668 نفر در روستاها مي باشند، تصريح كرد: 15164 نفر مرد و 504 نفر زن براي شركت در انتخابات شوراهاي اسلامي در روستاها ثبت نام نمودند.
وی با اشاره به سطح تحصیلات کاندیدا اظهار داشت:کاندیدایی با سواد خواندن و نوشتن تا مقطع دکترا در این دوره نام نویسی کردند.
رئیس ستاد انتخابات مازندران با اشاره به جوان ترین و مسن ترین کاندیدای انتخابات شورای اسلامی خاطر نشان کرد:جوان ترین کاندیدا 25 ساله از شهرستان نکا و مسن ترین نامزد شورا  84 ساله از روستای شریف آباد ساری که هردو از حوزه انتخابیه روستایی هستند.
به گزارش خبرنگاران بلاغ مستقر در ستاد های انتخاباتی در شهرهای مازندران، مجموع ثبت نام نهایی کاندیدا در شهرهای مازندران به شهر ذیل است:
1814 نفرداوطلب انتخابات شورا در آمل شدند
به گزارش خبرنگار بلاغ در شهرستان آمل،از تعداد 1814 نفر 198 نفر در شهرهای آمل ثبت نام کردند.در  شهر گزنگ  8 نفر، شهر دابودشت  19 نفر، شهر امامزاده عبدالله23 نفر،شهر رینه 14 نفر و مجموع ثبت نام شدگان روستاهای آمل 1616 نفر اعلام شدند.
 همچنین مجموع آمار ثبت نام کننده گان در بخش های شهرستان آمل نیز دربخش مرکزی  550 نفردر بخش دابو دشت 470 نفردر بخش لاریجان 195 نفر در بخش امامزاده عبدالله،164 نفرو در بخش دشت سر 237 نفر می باشند.   ثبت نام 523 کاندیدای انتخابات در شهرستان جویبار
 
 اميد نيك نژاد فرماندار شهرستان جويبار در گفتگو با خبرنگارما گفت: 523 نفر در انتخابات شوراهاي شهرستان جويبار نام نويسي كرده اند.
وي افزود: از اين تعداد 38 نفر براي شوراي شهر شهرستان جويبار و 16 نفر براي شوراي شهر كوهي خيل ثبت نام كرده اند.
 
تعداد داوطلبان انتخابات شوراها در رامسر به 379 نفر رسید
خبرنگار بلاغ در رامسر گزارش داد: در حوزه شهری رامسر  33 نفر در حوزه کتالم و سادات شهر  40 نفر ثبت نام کردند.همچنین در حوزه روستایی هم 306 نفر ثبت نام کردند.   702 داوطلب در انتخابات شورای اسلامی محمودآباد اعلام آمادگی کردند
فرماندار محمودآباد گفت:با پایان یافتن آخرین روز مهلت ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراها در این شهرستان، تعداد کل ثبت نام کنندگان این انتخابات به 702 نفر رسید که از این تعداد 3 نفر زن است.
فرماندار محمودآباد در مصاحبه با خبرنگار بلاغ از افزایش حدود 20 درصدی ثبت نام نامزدها در حوزه مرکزی محمودآباد نسبت به دوره گذشته خبر داد و افزود:تعداد کل ثبت نام در دوره قبل در حوزه شهری محمودآباد 43 نفر بوده که این رقم در این دوره به 52 نفر افزایش پیدا کرده است که از این میان قرار است 7 نفر به شورای اسلامی شهر را یابند .
مشایخی با بیان اینکه ما 12 نفر به عنوان شورای اسلامی شهر در محمودآباد (7 نفر)و سرخرود (5 نفر)خواهیم داشت افزود: از مجموع 702 نفر آمار نهایی تا روز آخر در شهر و روستاهای محمودآباد و سرخرود  52 نفر در حوزه شهری محمودآباد و 20 نفر در حوزه شهری سرخرود و 340 نفر در روستاهای بخش مرکزی و 290 نفر در روستاهای بخش سرخرود  ثبت نام کرده اند.
وی با اشاره به میانگین سنی داوطلبان شورای شهر محمودآباد ،گفت:جوان‌ترین داوطلب ، آقایی ۲۵ ساله و با مدرک لیسانس بوده و مسن ترین آنها 65 ساله با مدرک لیسانس است و از سه نفر کاندیدای زن این دوره یک نفر در حوزه شهری سرخرود و دو نفر در حوزه شهری محمودآباد نام نویس کرده اند.
ثبت نام 1100 کاندیدای انتخابات در نوشهر
به گزارش خبرنگار بلاغ در شهرستان نوشهر،فرماندار نوشهر از ثبت نام 1100 نفر در حوزه انتخابیه نوشهر برای شرکت در انتخابات شوراهای شهر و روستا در 24 خرداد خبر داد. فرماندار نوشهر گفت:میانگین سنی افراد شرکت کننده از ۲۰ سال تا ۶۰ سال می باشد.
وی ادامه داد:در شهرستان نوشهر در حوزه شهری تاکنون ۸۰ نفر ، در بخش مرکزی از ۶۲ روستا ۶۱۶نفر ، در بخش کجور از ۶۴ روستا ۴۰۴ نفر ثبت نام نهایی شدند.
 
782 داوطلب در انتخابات شورای نکا ثبت نام کردند
به گزارش خبرنگار بلاغ در نکا کاندیدای شورای شهر و روستاها در حوزه شهری نکا 53 نفر در حوزه روستاهای بخش مرکزی  404 نفر در حوزه روستاهای بخش هزار جریب هم 325 نفر ثبت نام کردند.
 
ثبت نام 215 نفر در انتخابات شوراهای شهر و روستا شهرستان گلوگاه
 به گزارش خبرنگار بلاغ در شهرستان گلوگاه،215 داوطلب در انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا،ثبت نام کردند.
سمیع اله مظفری فرماندار گلوگاه تصریح کرد: تعداد 30 نفر در بخش شهری شهرستان ، 110 نفر در بخش مرکزی و 75 نفر در بخش کلباد ثبت نام کرده اند.
 
ثبت نام 127 داوطلب انتخابات شورا در شهرستان نور
عباسعلی حبیبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ گفت: تعداد ثبت نام کنندگان شوراهای شهر در شهرستان نور 127 نفر می باشد.
مسئول برگزاری انتخابات شهرستان نور گفت:تعداد شرکت کنندگان شورای شهر نور 37 نفر، شورای شهر چمستان 27 نفر،ایزدشهر 23نفر، رویان 15 نفر و بلده نیز 15 نفر ثبت‌نام کردند.
 
اعلام آمادگی 390نفر در انتخابات شورای عباس آباد   ستاد انتخاباتی شهرستان عباس آباد تعداد نامزدهای انتخابات شورای شهر و روستا را 390 نفر در عباس آباد اعلام کرد .   به گزارش خبرنگار بلاغ در شهرستان عبادس آباد، 90 داوطلب از حوزه شهری 42 نفر از شهر سلمانشهر، 27 نفر از شهرعباس آباد و 21نفر از شهرکلارآباد نام نویسی کردند که ازمیان حوزه های شهری 9 داوطلب مرد و 81 داوطلب زن گزارش شده است .    وهمچنین بر اساس این گزارش 300 داوطلب ازحوزه های روستایی که 38 نفر مرد از بخش کلارآباد ، 164نفر از بخش مرکزی که 11نفر زن و153 نفر مرد می باشند و همچنین 98 نفر از بخش سلمانشهر که از این میان 93مرد و 5زن گزارش شده است.   358 داوطلب انتخابات شورا در میاندرود ثبت نام کردند
به گزارش خبرنگار بلاغ،رئیس ستاد انتخابات میاندرود تعداد کل افرادی که برای انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی در میاندرود نام نوشتند را 358 نفر اعلام کرد و گفت : 341نفر در روستاها و 17 نفر در شهر نام نویسی کردند که از این مجموع 148 نفر برگزیده و بعنوان نفر اصلی شورا انتخاب می شوند .
وی اضافه کرد : از این تعداد نامزدها 344 نفر مرد و 14 نفر زن می باشند .
 زارعی  همچنین کم سن ترین نامزد را 25 سال و مسن ترین را 73 سال اعلام کرد .
ثبت نام496 داوطلب در انتخابات شوراها در بابلسر بر اساس اعلام فرمانداری بابلسر در مجموع ۴9۶ نفر در سه حوزه فرعی مرکزی،بهنمیر و هادی شهر ثبت نام نموده اند که شامل ۱۷ نفر زن و 47۹ نفر مرد می باشد.
به گزارش خبرنگار بلاغ،از این تعداد 37 داوطلب در شهر بابلسر، 26 نفر در هادی شهر و 17 نفر در شهر بهنمیر نام نویسی کردند.
آمار ثبت نام شده ها به تفکیک بخش ها در شهرستان بابلسر، بخش مرکزی 101 نفر، بخش رودبست 211 نفر و بخش بهنمیر 104 نفر می باشد.
  822 نفرداوطلب در انتخاب شورای سوادکوه ثبت نام کردند  
به گزارش خبرنگار بلاغ،فرماندار سوادکوه از ثبت نام 822 نفر برای عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستای سوادکوه خبر داد و افزود: آمار اولیه ثبت نام کنندگان در شوراهای روستایی 720 نفر است.
وی افزود: 380 نفر در بخش مرکزی، 110 نفر در بخش زیراب و 230 نفر در بخش شیرگاه برای عضویت در شوراهای روستایی ثبت نام کردند.
رئیس شورای اداری شهرستان سوادکوه به حضور 102 نفر از کاندیداها برای عضویت در شورای اسلامی شهرهای الاشت، پل سفید، زیراب و شیرگاه اشاره کرد و یاداور شد: 18 نفر در الاشت، 28 نفر در پل سفید، 35 نفر در زیراب و 21 نفر در شیرگاه ثبت نام کردند.
باقری، افزود: 90 نفر از متقاضیان عضویت در شوراهای اسلامی شهرهای زیراب، پل سفید، شیرگاه و الاشت، مرد و 12 نفر زن هستند.
 
۵۸۳ نفر داوطلب در انتخابات شورای بهشهر ثبت نام کردند
به گزارش خبرنگار بلاغ در بهشهر،فرماندار بهشهر گفت: ۵۸۳داوطلب عضويت در شورای شهر و روستا در شهرستان ثبت نام کرده اند.   نورزاد افزود: از ۵۸۳ نفر داوطلب ثبت نام  شده براي حضور در چهارمين دوره انتخابات شورای شهر و روستا تعداد  ۵۵۵ نفر مرد و ۲۸ نفر زن هستند.   نورزاد اضافه کرد: داوطلبین در بهشهر ۵۳ نفر ،خليل شهر۲۹نفر  و رستمكلا 28 نفر داوطلب ثبت  نام كردند.   فرماندار بهشهر مجموع داوطلبین ثبت نام  كرده در دو بخش مركزي و يانه را 473  نفر اعلام کرد و افزود: شرکت کنندگان بخش مرکزی ۲۲۱ نفر و بخش یانه سر ۲۴۹ نفر هستند.   تقی نورزاد گفت:از تعداد  ۲۲۱ نفر در بخش مرکزی ۲۰۹ نفر مرد و ۱۲ نفر زن مي باشند، همچنين  از تعداد ۲۵۲ نفر در بخش يانه سر  تعداد ۲۴۹ نفر مرد و ۳ نفر زن هستند.   783 داوطلب در انتخابات شورای چالوس ثبت نام کردند   به گزارش خبرنگار بلاغ از ستاد انتخابات شورای چالوس تعداد 783 نفر کاندیدای شورا شدند.   بر اساس این گزارش در حوزه روستایی 656 نفر و در حوزه شهری 137 نفر کاندیدا شدند که از این تعداد 745 نفر مرد و 38 نفر زن هستند.   1475 در انتخابات شورای تنکابن نامزد شدند   خبرنگار بلاغ در شهرستان تنکابن گزارش داد: در حوزه شهری و روستایی تنکابن 1475 در انتخابات شورای تنکابن نامزد شدند که از این تعداد 101 نفر زن هستند.   مسن ترین فرد در بین افراد ثبت نامی شورا های  اسلامی شهرها و روستاهای شهرستان تنکابن  متولد 7/5/1310 از روستای گلیجان می باشند.
 
ثبت نام 970 نامزد انتخابات شورا در قائمشهر   خبرنگار بلاغ در قائمشهر از ستاد انتخابات گزارش داد: 970 نفر داوطلب انتخابات شورا در شهرستان قائمشهر شدند که از مجموع این کاندیدا در بخشداري مركزي۸۰۰ نفر در قائم ۱۲۲
 در ارطه 48 نفر می باشند.
در شهرستان سيمرغ نیز 30 نفر کاندیدای انتخابات شورا شدند.
    ثبت نام 199 نفر در انتخابات شورای فریدونکنار   خبرنگار بلاغ از فریدونکنار گزارش داد:تعداد داوطلبان ثبت نام شده در انتخابات شورای فریدونکنار به 199 نفر رسید.    که از این تعداد 35 نفر در حوزه شهری، در بخش مرکزی 86 نفر و در بخش دهفری 78 نفر ثبت نام کردند.   2398 داوطلب در انتخابات شورای بابل ثبت نام کردند   به گزارش خبرنگار بلاغ،رييس هيأت اجرايي انتخابات شهرستان بابل تصريح كرد: از كل آمار ثبت نامي 244 نفر در شوراهای اسلامی شهری شامل شهرهای بابل، امیرکلا، خشرودپي، زرگرمحله، مرزيكلا، گتاب و گلوگاه و تعداد 2154  نفر در بخش شوراهای اسلامی روستایی ثبت نام کردند.     فرماندار بابل با اشاره به اینکه  آمار ثبت نام کنندگان را به تفکیک جنسیت، دو هزارو 320 نفر مرد و 78 نفر زن هستند گفت: در بخش شهری 244 نفر كه از اين تعداد 226 مرد و 18 نفر زن بوده و در بخش روستایی دوهزار و 154 نفر كه از اين تعداد دو هزار 94  مرد و 60  نفر زن گزارش شده است.     به گزارش بلاغ، انتخابات چهارمین دوره‌ی شوراهای اسلامی شهر و روستا هم‌زمان با انتخابات یازدهمین دوره‌ی ریاست جمهوری در روز 24 خرداد برگزار می‌شود.  
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰