اختصاصی / انتقاد امام جمعه بابلسر به فعالیت اخیر دولت:

می خواهند مردم را به پذیرفتن اقدامات نادرست خود ،وادار کنند

تاریخ انتشارجمعه ۳۰ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۲
کد مطلب : ۱۶۱۰۴
طلابیان با اشاره به اتفاقات اخیر فعالیت های دولت بیان کرد:میخواهند با فشارهای روحی و روانی مردم و رهبری را وادار کنند که کار ناصحیح آنها را بپذیرند.
۰
plusresetminus
می خواهند مردم را به پذیرفتن اقدامات نادرست خود ،وادار کنند
به گزارش خبرنگار بلاغ در بابلسر،حجت الاسلام و المسلمین طلابیان خطیب جمعه بابلسر امروز در خطبه های نماز جمعه گفت:بر اساس آیات قرآن هرکس بخواهد ولایت و رهبری را فریب دهد منافق است و مردم پاسخ او را خواهند داد.همان گونه که ملت فتنه 88 را در حماسه 9دی پاسخ دادند
وی با اشاره به اتفاقات اخیر فعالیت های دولت بیان کرد:میخواهند با فشارهای روحی و روانی مردم و رهبری را وادار کنند که کار ناصحیح آنها را بپذیرند.ماجرای فتنه 88 هم همین بود.هیچ بعید نیست که در فتنه های بعدی هم همین اتفاق بیفتد.   خطیب جمعه بابلسر افزود:مردم تمام فشارهای خارجی و سوء مدیریت های داخلی را به یاری خدا تحمل کرده اند.دشمن انگشت به دهان مانده است که با این انقلاب چه باید بکند و چشمش به انتخابات است.   طلابیان با اشاره به آغاز ثبت نام کاندیدهای شورای شهر و روستا گفت:شور انتخاباتی و حضور مردم میتواند تهدیدات و توطئه های دشمن را خنثی ،دشمن را ناامید و امنیت کشور را حفظ کند.بنا به فرموده رهبر انقلاب همه سلیقه ها و جریانهای معتقد به جمهوری اسلامی باید در انتخابات شرکت کنند.این وظیفه همه ملت ایران است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴