اختصاصی / انتقاد امام جمعه بابلسر به فعالیت اخیر دولت:

می خواهند مردم را به پذیرفتن اقدامات نادرست خود ،وادار کنند

تاریخ انتشارجمعه ۳۰ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۲
کد مطلب : ۱۶۱۰۴
طلابیان با اشاره به اتفاقات اخیر فعالیت های دولت بیان کرد:میخواهند با فشارهای روحی و روانی مردم و رهبری را وادار کنند که کار ناصحیح آنها را بپذیرند.
۰
plusresetminus
می خواهند مردم را به پذیرفتن اقدامات نادرست خود ،وادار کنند
به گزارش خبرنگار بلاغ در بابلسر،حجت الاسلام و المسلمین طلابیان خطیب جمعه بابلسر امروز در خطبه های نماز جمعه گفت:بر اساس آیات قرآن هرکس بخواهد ولایت و رهبری را فریب دهد منافق است و مردم پاسخ او را خواهند داد.همان گونه که ملت فتنه 88 را در حماسه 9دی پاسخ دادند
وی با اشاره به اتفاقات اخیر فعالیت های دولت بیان کرد:میخواهند با فشارهای روحی و روانی مردم و رهبری را وادار کنند که کار ناصحیح آنها را بپذیرند.ماجرای فتنه 88 هم همین بود.هیچ بعید نیست که در فتنه های بعدی هم همین اتفاق بیفتد.   خطیب جمعه بابلسر افزود:مردم تمام فشارهای خارجی و سوء مدیریت های داخلی را به یاری خدا تحمل کرده اند.دشمن انگشت به دهان مانده است که با این انقلاب چه باید بکند و چشمش به انتخابات است.   طلابیان با اشاره به آغاز ثبت نام کاندیدهای شورای شهر و روستا گفت:شور انتخاباتی و حضور مردم میتواند تهدیدات و توطئه های دشمن را خنثی ،دشمن را ناامید و امنیت کشور را حفظ کند.بنا به فرموده رهبر انقلاب همه سلیقه ها و جریانهای معتقد به جمهوری اسلامی باید در انتخابات شرکت کنند.این وظیفه همه ملت ایران است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴