گزارش بلاغ از چهارمين روز نام نويسي داوطلبان شورای شهر و روستا:

آمار کاندیدای انتخاباتی شهرهای مازندران

تاریخ انتشارجمعه ۳۰ فروردين ۱۳۹۲ - ۰۸:۰۰
کد مطلب : ۱۶۰۷۵
از ستاد انتخاباتی چند شهرستان مازندران تعداد نامزد های ثبت نام شده انتخابات در شورای اسلامی شهر و روستا گزارش شده است.
۰
plusresetminus
آمار کاندیدای انتخاباتی شهرهای مازندران
به گزارش خبرنگاران بلاغ از فرمانداری های شهرهای مازندران،در چهارمين روز از نام نويسي داوطلبان شوراي شهرهای مازندران به دلیل حجم بالای ترافیک سایت وزارت کشور ثبت نام برخی از نامزدها در رامسر با مشکل روبرو شده بود اما با این حال ثبت نام کاندیدا همچنان ادامه داشت.
گزارش های رسیده حاکی از آن بود که حتی در رامسر کسی که با دست نوشته ای درباره باغ 30 هکتاری شهرستان رامسر در فضای مجازی و وبلاگ های شهرستان رامسر توانست جایگاهی داشته باشد کاندیدای شورای انتخاباتی رامسر شد.
 
در رامسر 20  نفر برای انتخابات شورای شهر و روستا ثبت نام کردند
در چهارمین روز ثبت نام نامزدهای انتخاباتی در حوزه شهر و روستای شهرستان رامسر 20 نفر ثبت نام کردند.
 یکی از دلایل عدم استقبال برای ثبت نام ،مشکلاتی است که در سایت ثبت نام به وجود آمده بود که  به تدبیر فرمانداری رامسر از امروز نامزدهایی که کد رهگیری نیز دریافت نکرده اند نیز می توانند ثبت نام نمایند.
بر اساس شنیده ها احتمال ثبت نام 60 تا 70 نفر در شورای شهر و روستای رامسر پیش بینی شده تا جاییکه شاید شنبه شلوغ ترین روز برای ثبت نام کاندیدا باشد.

در  تنکابن 18 نفر در حوزه شهری اعلام آمادگی کردند
اطلاعات تکمیلی از نامزدهای انتخاباتی در حوزه روستای نیز متعاقبا خواهد شد.
 
ثبت نام 44  نفر در انتخابات شورای شهر و روستا در عباس آباد

به گزارش خبرنگار بلاغ در شهرستان عباس،درچهارمین روز ازثبت نام شوراها تعداد داوطلبان به دوبرابر افزایش یافت که  44 نفر اعالم آمادگی کردند که از این تعداد 22 نفر داوطلبان ازحوزه روستایی و 22 نفر ازحوزه شهری می باشند،که از 22  داوطلب حوزه شهری 3 نفر از شهر کلارآباد ، 11 نفر سلمانشهر و 8 نفرازعباس آبادهستند.
 
185 نفر در نوشهر برای انتخابات شورای اسلامی ثبت نام کردند
مسئول روابط عمومی فرمانداری نوشهرنیز در گفتگو با خبرنگار بلاغ  با اشاره به حضور پرشور نامزد ها در نام نویسی داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در چهار مین روز ثبت نام افزود : با نام نویسی ۱۲۵ داوطلب در امروز جمع ثبت نام کنندگان برای نامزدی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان نوشهر به ۱۸۵ نفر رسید .
مصدق آزادیان در ادامه ابراز کرد : از این تعداد داوطلبان، ۱۱۷تن برای نامزدی شوراهای اسلامی مناطق روستایی بخش مرکزی، ۵۴ تن در روستاهای بخش کجور ،۱۱ تن شورای اسلامی شهر نوشهر ،۳ تن در شورای شهر کجور و ۱نفر هم در شورای شهر پول نام نویسی کرده اند.
 
ثبت نام 108 داوطلب انتخابات شورای اسلامی شهرستان محمودآباد

گزارش ها از شهرستان محمودآباد هم حاکی از آن است که تا چهارمین روز از ثبت نام کاندیدای انتخاباتی در مجموع 78نفر داوطلب کانديداهاي شوراي اسلامي، در روستاهای بخش مرکزي محمودآباد ثبت نام کرده اند تعدادي نيز در دفاتر پيشخوان ثبت نام کرده اند که هنوز آمار آن ها به ما نرسيده است.
زارع بخشدار سرخرود گفت:اسامی ثبت نامی در 40 روستای بخش سرخرود نیز تا روز چهارم در مجموع 18 نفر است .
همچنین در بخش شهری محمودآباد،رئيس ستاد چهارمين دوره انتخابات شوراي اسلامي شهر و روستا در محمودآباد به خبرنگار ما گفت: تاکنون در حوزه شهری 22 نفر طي  چهار روز نخست ،براي ثبت نام به فرمانداري مراجعه کرده اند که ثبت نام اکثر آن ها قطعي شده است که از این بین 7 نامزد در شهر سرخرود و 15 نامزد در بخش مرکزي اين شهرستان ثبت نام کردند.
 
229 نفر در بابل برای انتخابات شورای اسلامی کاندیدا شدند
مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات بابل گفت: در حوزه شهری،41 نفردر بابل، 10 نفر امیرکلا،6 نفر گتاب، 5 نفرزرگرشهر، یک نفر خشرودپی وشهر گلوگاه نیز تاکنون ثبت نامی نداشته است.
به گزارش خبرنگار بلاغ در شهرستان بابل، مهدی بادی کناری اظهار داشت: از زمان شروع ثبت نام چهارمین دوره انتخابات شهر و روستاهای بابل تا کنون در حوزه شهری و روستایی بابل 299 نفر ثبت نام کردند که از این تعداد 69 نفر در حوزه شهری و 230 نفر در حوزه روستایی بوده است.
بادی کناری بیان داشت: در حوزه روستایی  74 نفر در بخش مرکزی،23 نفر بخش گتاب،41 بخش بندپی شرقی،35 نفر بندپی غربی ،29 نفر لاله آباد و 28 نفر بخش بابل کنار ثبت نام کردند.
 
اعلام آمادگی 64 نفر در انتخابات شورای اسلامی شهرستان بابلسر
به گزارش خبرنگار بلاغ در بابلسر،در حالی که ثبت نام از کاندیدهای انتخابات شورای شهر و روستا از ۲۶ فروردین آغاز گردیده و تا یک اردیبهشت ادامه خواهد داشت،تا کنون ۶۴ نفر در حوزه انتخاباتی بابلسر،بهنمیر و هادی شهر،اعم از شهر و روستا در دفاتر پیشخوان ثبت نام نموده اند.
لاغری مسئول ثبت نام از کاندیدهای شورای شهر و روستای شهرستان بابلسر در مصاحبه با خبرنگار بلاغ گفت:تا کنون ۵۷ مرد و ۷ زن در حوزه انتخاباتی شهرستان بابلسر که شامل سه حوزه فرعی مرکزی،رودبست و بهنمیر میباشد ثبت نام کرده اند.
 
118 نفر داوطلب انتخابات شورای اسلامی در قائمشهر شدند
فرماندار قائمشهر با اشاره به اینکه تاکنون ، 118 نفر در شهر و روستای قائم شهر ثبت نام کردند ، افزود : از این تعداد 42 نفر در قائم شهر ، ارطه و 76 نفر در بخش مرکزی تا ظهر سومین روز ثبت نام کردند.
وی تعداد ثبت نام شدگان قائم شهر را، 26 نفر اعلام و اذعان داشت: از این تعداد 14 نفر نهایی و 12 نفر پیش ثبت نام کردند.
رئیس ستاد انتخابات قائم شهر همچنین تعداد ثبت نام شدگان شهر ارطه را 16 نفر که از این تعداد 7 نفر نهایی و 9 نفر پیش ثبت نام کردند، خبرداد.
در شهرستان سیمرغ هم  7 نفر در حوزه شهری و 10 نفر در حوزه روستایی ثبت نام کردند.
 
128 نفر برای انتخابات شورای اسلامی نکا اعلام آمادگی کردند
نکا در  چهارمین روز ثبت‌نام از داوطلبان چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستاها  تاکنون 128نفر برای انتخابات نکاوروستاهای شهرستان ثبت نام کردند.
در شهر نکا  13 نفر  مرد و6 نفر  زن  داوطلب شدند .در روستاهای بخش مرکزی  42 نفر مرد  و یک نفر زن و همچنین در روستاهای بخش هزار جریب 65 نفر  مرد  و  1 نفر زن ثبت نام کردند.
به گزارش بلاغ ثبت نام از کاندیدا از92/1/26شروع و تا یکشنبه 92/2/1 ادامه دارد و داوطلبان و واجدین شرایط می توانند هر روزه وحتی درایام تعطیل برای نام نویسی از ساعت هشت تا هشت عصر به دفاتر پیشخوان دولت، فرمانداری ها و بخشداری های منطقه خود  مراجعه کنند.
اخبار انتخاباتی شورای اسلامی شهرستانهای دیگر نیز متعاقبا اعلام خواهد شد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴