تاریخ انتشاريکشنبه ۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۴
کد مطلب : ۱۶۰۶۹۹
امام جمعه بهنمیر گفت: دشمن در صدد آن است که جایگاه خبرگان رهبری را به مجادله سیاسی بکشاند و بر همه ما لازم است از ولایت فقیه صیانت کنیم.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از مشهدسر؛ حجت‌الاسلام محمدحسن شریف‌تبار طی گفت‌وگویی با تبریک میلاد پیامبر اعظم(ص)، امام جعفر صادق(ع) و هفته وحدت و همچنین سالروز میلاد حضرت مسیح(ع)، اظهار کرد: شیوه مدیریتی حضرت محمد(ص) ابتدا اصلاح رابطه خود با خدا و داشتن شرح صدر و اخلاق نیک بوده است.

وی افزود: پیامبر(ص) در نظام مدیریتی خویش، مسئولیت را امانت تلقی می‌کرد و معتقد به شایسته‌سالاری بوده است.

امام جمعه بهنمیر با گرامیداشت سالروز حماسه نهم دی‌ماه، تصریح کرد: 9 دی‌ تبلور وحدت و بصیرت ملت علیه دشمنان نظام و فتنه‌گران بوده است.

شریف‌تبار با بیان اینکه ملت در 9 دی 88 سیلی محکمی بر فتنه‌گران و دشمنان زدند، خاطرنشان کرد: خطر فتنه همیشه وجود دارد که باید با بصیرت و وحدت به مقابله با فتنه‌ها رفت.

وی ولایت فقیه را محور اتحاد دانست و تاکید کرد: رمز پیروزی امت اسلام، وحدت و اتحاد است.

امام جمعه بهنمیر به انتخابات آینده و جایگاه رفیع خبرگان رهبری اشاره کرد و گفت: خبرگان رهبری مسئولیت کشف مصداق رهبری را بر عهده دارند.

شریف‌تبار در پایان اظهار کرد: دشمن در صدد آن است که جایگاه خبرگان رهبری را به مجادله سیاسی بکشاند و بر همه ما لازم است از ولایت فقیه که میراث بزرگ امام خمینی(ره) است صیانت کنیم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴