تاریخ انتشارپنجشنبه ۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۵
کد مطلب : ۱۵۹۹۸۲
یک عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: در موضوع توزیع برنج‌های آلوده معاونت حفظ نباتات وزارت جهاد کشاورزی باید پاسخگو باشد.
۰
plusresetminus
مسئول توزیع برنج‌های آلوده جهاد کشاورزی است
به گزارش بلاغ، ناصر صالحی‌نسب اظهار کرد: ما وزارت جهاد کشاورزی را مسئول این موضوع می‌دانیم و باید مستندات خود را برای دلایل این موضوع به کمیسیون ارائه دهد.

وی در رابطه با توزیع و فروش برنج‌های آلوده و تاریخ مصرف گذشته بین مردم، افزود: به صورت کلی کمیسیون‌های مختلف مجلس به‌ویژه کمیسیون کشاورزی حساسیت ویژه‌ای نسبت به مواد غذایی وارداتی دارد به همین منظور موضوع برنج‌های آلوده نیز در دستور کار این کمیسیون قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون فصل برداشت برنج در استان خوزستان است، افزود: واردات برنج در این شرایط به هیچ عنوان قابل قبول نیست زیرا کشاورزان داخلی خود می‌توانند نیاز مردم را تامین نمایند.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در موضوع توزیع برنج‌های آلوده معاونت حفظ نباتات و قرنطینه وزارت کشاورزی باید پاسخگو باشد، تصریح کرد: ما وزارت جهاد کشاورزی را مسئول این موضوع می‌دانیم و باید مستندات خود را برای دلایل این موضوع به کمیسیون ارائه دهد.

صالحی‌نسب در پایان گفت: در حال حاضر وزارت کشاورزی باید مستندات خود را به کمیسیون کشاورزی ارائه دهد. البته هفته آینده دو جلسه در کمیسیون کشاورزی مجلس برای بررسی این مستندات برگزار و نظرات نهایی اعلام خواهد شد.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴