گلایه‌های سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی از حال و روز رشته‌های المپیکی

بنا: دولت ورزش را فراموش کرده است

تاریخ انتشاريکشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۰
کد مطلب : ۱۵۷۰۲۵
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی با انتقاد از وضعیت و امکانات در اردوی تیم ملی گفت: متاسفانه دولت به‌طور کلی ورزش را به باد فراموشی سپرده و هیچ کدام از رشته‌های مدال‌آور ایران در المپیک حال و روز خوشی ندارند.
۰
plusresetminus
بنا: دولت ورزش را فراموش کرده است
به گزارش بلاغ، محمد بنا در تازه‌ترین صحبت‌های خود، روز گذشته در گفت‌و‌گویی با خبرگزاری ایسنا به انتقاد از شرایط و امکانات اردوی تیم ملی کشتی فرنگی در راه آماده‌سازی برای حضور در المپیک 2016 ریو گفت: متاسفانه شرایط به هیچ‌وجه المپیکی نیست و اصلا نگاه المپیکی وجود ندارد. یکی می‌گوید وزارت ورزش باید کمک کند یکی می‌گوید کمیته ملی المپیک. من نمی‌دانم چه کسی باید به داد این وضعیت ما و کمبود امکانات و بی‌توجهی‌ها برسد.

وی افزود: ما در این فاصله اندک تا رقابت‌های المپیک باید جهادی کار کنیم تا بتوانیم در المپیک آبروداری کنیم اما متاسفانه از داشتن معمولی‌ترین امکانات نیز محرومیم. البته فدراسیون کشتی تمام سعی خود را می‌کند تا شرایط مناسب را فراهم کند اما تا حدی حجم مسابقاتی مانند گراپلینگ، کشتی کمربند، کشتی بانوان و ... زیر نظر فدراسیون زیاد است که دیگر شرایط اجازه نمی‌دهد بتواند کاری بیش از این انجام دهد. بنا با بیان اینکه دولت به‌طور کلی ورزش را به باد فراموشی سپرده، افزود: متاسفانه دولت نه تنها ورزش اول ایران بلکه کل ورزش را فراموش کرده است. مگر اوضاع کدام رشته مدال‌آور ایران خوب است که وضع کشتی خوب باشد؟ تکواندو، وزنه‌برداری یا دوومیدانی؟ همه این رشته‌ها که امید این مردم برای کسب مدال در المپیک هستند اصلا حال و روز خوبی ندارند و کسی هم نیست که به داد آنها برسد.وی خاطرنشان کرد: صبح تا شب باید در اتاق‌هایی زندگی کنیم که بوی گند آن اجازه نمی‌دهد آقایان یک ساعت هم در آن طاقت بیاورند. به والله این شرایط در شان این قهرمانان نیست که بارها باعث افتخار این سرزمین شده‌اند. البته این وضعیت مختص همه رشته‌ها است. مگر سایر رشته‌های ما حال و روز بهتری از ما دارند؟ مگر ما در مجموع چند رشته داریم که می‌توانند در المپیک به مدال برسند؟ آیا در چنین شرایط حساسی که وضعیت ورزش ما به هیچ وجه خوب نیست و در المپیک کار بسیار سختی در پیش دارد، باید با یک تیم قهرمان المپیک اینگونه برخورد شود؟ مسئولان باید برای تمامی کشتی‌گیران ما بهترین شرایط را بوجود بیاورند و میلیاردی هزینه کنند اما حتی نمی‌خواهند صد هزار تومان هم خرج کنند!
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰