هفته ششم از لیگ دسته سه فوتبال کشور؛

شکست شهدای بابلسر مقابل شهرداری رودسر

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰
کد مطلب : ۱۵۵۸۸۷
در ادامه رقابت‌های لیگ دسته سوم فوتبال کشور، تیم شهرداری رودسر مقابل شهدای بابلسر به پیروزی رسید.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از مشهدسر، در این دیدار که عصر دیروز در هوای بارانی و در زمین ورزشی چمن مصنوعی شهدای لنگرود برگزار شد، تیم شهرداری رودسر مقابل میهمان خود به پیروزی دو بر صفر دست یافت.

در این بازی تیم میهمان بهتر از میزبان بازی را شروع کرد. بهترین بخت گلزنی برای تیم شهدای بابلسر در دقیقه چهار بازی رخ داد که مهاجم این تیم در شرایط تک به تک با دروازه‌بان شهرداری رودسر نتوانست این موقعیت را تبدیل به گل کند.

در دقیقه هشت بازی، باز هم این تیم شهدای بابلسر بود که می‌توانست از میزبان پیش بیفتد اما مهاجم این تیم که تنها دروازه‌بان را در مقابل خود داشت، توپ را با بی‌دقتی به بیرون فرستاد.

در ادامه این تیم میزبان بود که بر بازی و میدان مسلط شد و بارها تا آستانه فرو ریختن دروازه میهمان پیش رفت اما نتوانست موقعیت‌های بدست آمده را تبدیل به گل کند.

بهترین بخت طلایی برای به ثمر رسیدن گل برای تیم شهرداری رودسر در دقیقه 28 بازی روی داد اما مدافع شهدای بابلسر با رشادت خود را در مقابل شوت بازیکن حریف قرار داد تا مانع از فرو ریختن دروازه‌شان شود.

رودسری‌ها در دقایق 30 و 32 بازی نیز دو موقعیت عالی گلزنی را روی دروازه حریف از دست دادند تا اینکه در دقیقه 43 تیم شهرداری به گل رسید. به‌دنبال ارسال توپ از جناج چپ و با اشتباه فاحش مدافعان شهدای بابلسر، توپ به رضا صداقتی رسید و این بازیکن نیز با یک ضربه بغل پا، توپ را وارد دروازه میهمان کرد.

نیمه نخست با همین برتری شکننده یک بر صفر تیم میزبان پایان یافت. با آغاز نیمه دوم باز هم این بابلسری‌ها بودند که بهتر از میزبان بازی را شروع کردند و برای رسیدن به گل تساوی، فشار زیادی روی دروازه میزبان ایجاد کردند اما دفاع متمرکز و چند لایه تیم شهرداری رودسر، مانع از ایجاد فرصت گلزنی شد.

تیم شهدای بابلسر برای اینکه حملات خود را روی دروازه میزبان بیشتر کند، دست به چند تعویض زد اما تلاش‌های آنها برای رسیدن به گل تساوی نتیجه نداد.

بازی دقایق پایانی خود را طی می‌کرد که تیم شهرداری رودسر به گل دوم دست یافت. به‌دنبال ارسال توپ از جناح چپ روی دروازه شهدای بابلسر، شهریار ناصح پس از جا گذاشتن مدافع حریف با یک شوت زیبا و به دور از دسترس دروازه‌بان، توپ به گل تبدیل کرد. این گل در دقیقه 87 بازی به ثمر رسید و این بازی سرانجام با برتری دو بر صفر به سود شهرداری رودسر پایان یافت.

شهرداری رودسر با این برد 10 امتیازی شد و تیم شهدای بابلسر در امتیاز 9 باقی ماند. در لیگ دسته سوم فوتبال کشور، پنج گروه 12 تیمی حضور دارند که از هر گروه، سه تیم به مرحله نهایی راه می‌یابند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴