تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۱
کد مطلب : ۱۵۴۶۹۳
آیت‌الله سیستانی گفت: برقراری نظام اسلامی در ایران موجب ثبات سایر کشورها شده است، مسئله عراق مسئله جهان اسلام است، باید اول ثبات سیاسی داشته باشیم و تمام مسلمین با هم متحد باشند
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، شهردار تهران در جریان سفر به نجف و کربلا و بازید از خدمات ارائه‌شده از سوی شهرداری تهران به زائران اربعین، با آیت‌الله سیستانی دیدار و درباره خدمات ارائه شده در این ایام و مسائل جهان اسلام گفت‌و‌گو کرد.

آیت‌الله سیستانی ضمن تقدیر از شهرداری تهران برای برپایی هرچه بهتر این مراسم، گفت: باید در کار کربلا و نجف اهتمام لازم صورت گیرد، من هر روز همه ایرانی‌های دست‌اندرکار را دعا می‌کنم.

وی افزود: این جهات دینی مردم و این نظام اسلامی موجب برقراری امنیت در ایران شده و حکومت کشور را ابقا کرده و سبب ثبات دیگر کشورها نیز شده است، این در حالی است که استکبار توجه زیادی به شرق‌الاوسط به‌ویژه عراق و سوریه دارد، مسئله عراق مسئله جهان اسلام و موضوعی بین‌المللی است ما باید اول ثبات سیاسی داشته باشیم و تمام مسلمین با هم متحد باشند.

سیستانی با اشاره به تلاش دشمنان برای مقابله با شیعیان تاکید کرد: هر روز عنوان جدیدی درست می‌کنند، یک روز طالبان درست می‌کنند، یک روز داعش و این روند ادامه دارد، هدف این‌ها نابودی عراق و سوریه است که باید تلاش کنیم که این توطئه‌ها خنثی شود.

در ابتدای این دیدار نیز گزارشی از فعالیت‌های شهرداری در حوزه‌های خدمات شهری، فرهنگی، حمل و نقل و درمانی از سوی شهردار پایتخت ارائه شد.
منبع : نسیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴