تاریخ انتشارسه شنبه ۳ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۸
کد مطلب : ۱۵۲۵۲۰
حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی طباطبایی با بیان اینکه مشکلاتی مانند اشتغال و بیکاری و ... جدی است، اظهار داشت: من نگران فقرا هستم، ولی متأسفانه روحیه اشرافی‌گری هم در دولت روحانی و هم دولت هاشمی وجود دارد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، حجت‌الاسلام والمسلمین طباطبایی در خصوص حضور و نقش فائزه هاشمی در جریان فتنه 88 تصریح کرد: قطعاً و ابداً این مواضع ایشان (فائزه هاشمی) مورد تأیید نیست، من که بچه‌های هاشمی را تأیید نمی‌کنم. در قضیه فائزه، با هاشمی درگیر شدم. یک اظهاراتی کرده بود خانم فائزه، ‌من به هاشمی گفتم این چه حرفهایی است؟ هاشمی گفت خودت
به او بگو. من گفتم وقتی شما هستی چرا من بگویم؟ خانمش هم بود. به خانمش هم مطلبی گفتم ولی جواب تندی به من داد.

طباطبایی در پاسخ به این سوال که همسر  هاشمی گفت که اگر موسوی رأی نیاورد مردم به خیابان‌ها بریزند، ادامه داد: ‌این کار هم مورد تأیید من نیست، مورد تأیید خود آیت‌الله هاشمی هم به‌نظرم نبود.

وی در خصوص نامه‌ هاشمی رفسنجانی به مقام معظم رهبری که در آن از فوران آتشفشانها و ... صحبت شده بود، گفت: این نامه به‌معنای هشدار و پیش‌بینی
بود تا بشود آن را کنترل کرد، من این نامه را به‌معنای فتنه‌انگیزی نمی‌دانم، من اعتقاد ندارم که هاشمی روبه‌روی نظام ایستاده‌اند.

وی در عین حال گفت: انتقاداتم را مستمرا و کرارا به آقای هاشمی می‌گویم. این‌گونه نیست که هرچه آقای هاشمی بگوید قبول داشته باشم. خیلی جاها ایشان نتوانسته من را نسبت به مواضعش قانع کند.

طباطبایی ادامه داد: من اولین آخوندی هستم که بر صحت انتخابات88 تأکید کردم، منتها در همان برنامه گفتم که آقای احمدی‌نژاد
هم مخالفانش را خس و خاشاک نداند و شال سبز گردنش نیندازد، من هیچ قائل نبودم که در انتخابات تقلب شده است.من خودم فردای انتخابات به آقای موسوی نامه دادم و گفتم که اغتشاش نکند.

طباطبایی افزود: بعضی‌ها در دفتر هاشمی رفت و آمد می‌کنند. در رفت و آمدهایشان می‌ترسم ذهنشان را خراب کنند. چیزهایی مطرح شود و به نظام لطمه بخورد. اندازه‌ای که می‌فهمم سعی می‌کنم نگذارم این اتفاقات پیش بیاید.

وی در پاسخ به خبرنگار که گفته بود چند وقت پیش فردی به اسم هراتی به عنوان مشاور ایشان مشغول فعالیت شده بود. بعدا معلوم
شد که ایشان فردی بدنام و ضدامام و رهبری است که بیانیه‌هایی نیز علیه امام و رهبری منتشر کرده است اظهار داشت: می‌ترسم از نفوذی‌هایی که پیش ایشان می‌روند. می‌ترسم از اینکه در دفترشان نفوذ ‌کنند.

وی با تایید این مطلب که خاتمی در محافل خصوصی می‌گوید تقلب نشده ولی عمومی حاضر نیست این حرف را بگوید، ادامه داد:  خب گاهی اینها ناشی از ضعف اخلاقی است. برای چه می‌خواهیم به خاطر نگهداشتن 4نفر حقیقت را نگوییم؟

طباطبایی در پاسخ به این مطلب که مهم‌ترین معضل کشور چیست، گفت: قطعاً مشکلات اقتصادی.
من نگران فقرا هستم. ولی متاسفانه روحیه اشرافی‌گری هم در دولت روحانی و هم دولت هاشمی وجود دارد.  مشکلاتی مانند اشتغال و بیکاری و ... جدی است.

حجت‌الاسلام طباطبایی در خصوص شخصیت مقام معظم رهبری تصریح کرد:  رهبر معظم انقلاب حتی کم نظیر هم نیست، بلکه بی‌نظیر است. آقای خامنه‌ای شخصیت فراجناحی دارند و رهبر کل یک ملت هستند. نباید برخی اصولگرایان بگویند رهبری فقط متعلق به اصولگرایان است. باید شان رهبری را حفظ کرد.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷