پیام سفیر سوریه در ایران به‌مناسبت چهلمین روز شهادت سردار همدانی:

با امام خامنه‌ای پیمان می‌بندیم راه شهید همدانی را در دفاع از ارزش‌های اسلامی ادامه دهیم

تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۸
کد مطلب : ۱۵۱۷۲۹
اطمینان دارم ثمره مجاهدت ها و پایداری سرلشکر پاسدار شهید حاج حسین همدانی و همرزمان ایشان که در دفاع از مقدسات و ارزش های والای مکتب آل‌البیت علیهم السلام به شهادت رسیدند، ضامن استمرار جبهه مقاومت در منطقه و سوریه بوده و به تحکیم پیوند دوستی و برادری میان دو ملت ایران و سوریه خواهد انجامید.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، دکتر عدنان حسن محمود سفیر کشور سوریه در ایران در پیامی به مناسبت چهلمین روز شهادت شهید همدانی ضمن ابراز همدری با ملت ایران تأکید کرد: ثمره مجاهدت‌ها و پایداری سرلشکر پاسدار شهید حاج‌حسین همدانی و هم‌رزمان ایشان که در دفاع از مقدسات و ارزش‌های والای مکتب آل‌البیت علیهم السلام به شهادت رسیدند، ضامن استمرار جبهه مقاومت در منطقه و سوریه بوده است.
 
متن کامل این پیام را در ادامه از نظر می‌گذرانید:
 
قال تعالی "مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبديلًا" "صدق الله العلی العظیم"
 
السلام علیکم و رحمت الله و برکاته
 
شهادت سردار دلاور حسین همدانی در راه انجام رسالت و وظیفه دینی، اخلاقی و انسانی خود در رویارویی با تروریست های تکفیری و دشمنان اسلام مزدوران ارتجاع منطقه و استکبار جهانی و در راس آنان آمریکای جنایتکار به مردم غیور استان شهید پرور همدان تسلیت گفته و همدردی می نمایم.
 
بی تردید خون مطهر شهیدان سرافراز ایران، سوریه و مقاومت اسلامی حزب الله لبنان راه پیروزی محور مقاومت را در برابر تروریست های تکفیری که از سوی دشمنان اسلام، آمریکای جنایتکار، صیهونیزم بین المللی و خاندان مرتجع آل سعود حمایت می شوند، هموار خواهد نمود. 
 
اطمینان دارم ثمره مجاهدت ها و پایداری سرلشکر پاسدار شهید حاج حسین همدانی و همرزمان ایشان که در دفاع از مقدسات و ارزش های والای مکتب آل‌البیت علیهم السلام به شهادت رسیدند، ضامن استمرار جبهه مقاومت در منطقه و سوریه بوده و به تحکیم پیوند دوستی و برادری میان دو ملت ایران و سوریه خواهد انجامید. 
 
ما با حضرت آیت‌الله العظمی امام سید علی خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران دام ظله و آقای دکتر بشار الاسد رئیس جمهوری عربی سوریه در اربعین آن شهید گرانقدر که در شهر دارالمومنین همدان برگزار می گردد پیمان می بندیم که راه وی را در دفاع از ارزش های اسلامی و انسانی حق طلبانه ادامه می دهیم. 
 
مردم سوریه به این خون‌های مطهر که کشور برادر جمهوری اسلامی ایران در راه دفاع از امت اسلامی در برابر تروریسم تکفیری و جاهلیت نوین که شنیع‌ترین کشتارها و جنایت‌های ویرانگر که در حق ملت های مسلمان روا می‌دارند، تقدیم می‌نماید، وفادار خواهد ماند. 
 
دکتر عدنان حسن محمود
سفیر جمهوری عربی سوریه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما