تاریخ انتشاردوشنبه ۵ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۰
کد مطلب : ۱۵۱۳۸
فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه از پیش‌بینی استفاده حدود 5 میلیون نفر از مسافران نوروزی مشهد مقدس و استان‌های شمالی از محور سوادکوه خبر داد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،ناصرعلی صفرپور امروز در گفت‌وگو با فارس در شهرستان سوادکوه با اشاره به پیش‌بینی استفاده حدود پنج میلیون نفر از مسافران نوروزی مشهد مقدس و استان‌های شمالی از محور سوادکوه، اظهار داشت: نیروی انتظامی شهرستان سوادکوه اقدامات لازم برای مباحث ترافیکی و امنیتی این شهرستان را انجام داده است.
فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه به کاهش آمار تصادفات جاده‌ای امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل اشاره کرد و افزود: در روزهای اواخر اسفند و آغاز سفرهای نوروزی و در موج اول تعطیلات نوروزی، شاهد کاهش تخلف راهنمایی و رانندگی و تصادفات را در محور سوادکوه شاهد بوده‌ایم.
وی خواستار توجه جدی به توصیه‌های راهنمایی و رانندگی و انتظامی شد و افزود: رعایت توصیه‌های راهنمایی و رانندگی و انتظامی موجب امنیت سفر و کاهش تصادفات و جرایم می‌شود.
صفرپور افزود: رانندگان از سبقت و سرعت غیر مجاز و انحراف به چپ خودداری کنند.
فرمانده انتظامی سوادکوه خواستار عدم استفاده از تلفن همراه در هنگام رانندگی شد و با برحذر داشتن رانندگان به رانندگی در هنگام خواب آلودگی یادآور شد: رعایت سرعت مجاز و توجه به علائم راهنمایی و رانندگی و توجه به هشدارهای پلیسی موجب افزایش ضریب اطمینان در رانندگی و کاهش خطرات جاده‌ای می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴