تاریخ انتشارجمعه ۲ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۲
کد مطلب : ۱۵۰۴۳
نماینده ولی فقیه در نوشهر گفت: با اقتصاد مقاومتی و صرفه جویی میتوانیم خود را در مقابل ویروس تحریم دشمنان واکسینه کنیم.
۰
plusresetminus
اقتصاد مقاومتی ایران را در برابر تحریم واکسینه می کند
به گزارش خبرنگار بلاغ در نوشهر،آیت الله مشایخ در خطبه های اولین نماز جمعه سال ۹۲ در نوشهر انتخابات را نماد مردم سالاری کشور دانست و عنوان کرد: کشوری که می تواند ادعا کند نماد مردم سالاری است ،ایران است و نشانه اش برگزاری بیش از ۳۰ انتخابات در طول پیروزی انقلاب اسلامی است.
وی انتخابات را مظهر اقتدار ملی خواند و افزود: حضور گسترده مردم در انتخابات باعث شکوه و عظمت کشور می شود.
خطیب نماز جمعه نوشهر رای را اسلحه مردم در دست کسی که رای می آورد دانست و گفت: اسلحه خود را به دست کسی بدهیم که مورد اطمینان مردم و نظام باشد.
وی با اشاره به حوادث تلخ و شیرین در سال ۹۱ عنوان داشت:سال گذشته سال بیداری ملت ها و خواری دشمنان اسلام بود.
آیت الله مشایخ افزود:در کنار بداخلاقی های برخی مسئولان و گرانی ها البته نقاط مثبتی فراوانی همانند پیشرفت علوم مختلف در زمینه های پزشکی، ماهواره ای و صنعت دفاعی نیز در کشور صورت گرفته که نباید نادیده گرفته شود.
وی با بیان اینکه گفتمان های اقتصاد مقاومتی، طراحی سبک زندگی و حمایت از تولید و سرمایه داخلی به عنوان شعارها و گفتمان های سال گذشته نباید فراموش شود،خاطر نشان کرد: مردم می توانند با اقتصاد مقاومتی و صرفه جویی خود را در مقابل ویروس تحریم دشمنان واکسینه کنند.
نماینده ولی فقیه در نوشهر به افتتاح شهر کجور در سال گذشته اشاره کرد و گفت: شهر کجور نقطه امیدی برای منطقه است و مسئولان باید نسبت به راه اندازی زیرساختهای مناسبت بر بخش کشاورزی و ایجاد بانک اهتمام لازم را داشته باشند.
وی با یادآوری سالروز حمله رژیم پهلوی به مدرسه فیضیه قم و هتک حرمت به اسلام و روحانیت افزود: هرکس در مقابل دین اسلام قرار بگیرد نابود خواهد شد.
مشایخ خواستار رعایت قوانین و مقررات از سوی مسئولین و مردم در سفرهای نوروزی شد و خاطر نشان کرد : رعایت مقررات از سوی مسئولین و مردم در سفر های نوروزی باعث کاهش خطرات می شود.
امام جمعه نوشهر در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ابعاد شخصیتی دخت نبی اکرم (ص) افزود: مهمترین درسی زندگی حضرت فاطمه (س) سازگاری او در زندگی بود.
وی با اشاره به تقارن ایام فاطمیه با نوروز امسال بر حفظ و احترام شعائر دینی و مقام عزاداری حضرت فاطمه زهرا(س) تاکید کرد.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴