BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?>BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?> در حماسه اقتصادی اشتباهات گذشته تکرار نشود | بلاغ نیوز
اختصاصی / امام جمعه میاندرود مطرح کرد:

در حماسه اقتصادی اشتباهات گذشته تکرار نشود

تاریخ انتشارجمعه ۲ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۹
کد مطلب : ۱۵۰۴۱
امام جمعه میاندرود تاکید کرد : سال گذشته در باب اقتصادی بحران داشتیم از این رو در سال حماسه اقتصادی روش گذشته قابل قبول نیست.
۰
plusresetminus
در حماسه اقتصادی اشتباهات گذشته تکرار نشود
به گزارش خبرنگار بلاغ در شهرستان میاندرود،امام جمعه میاندرود در اولین نماز جمعه سال جدید ضمن تبریک حلول سال 92 گفت : همه انسان ها نیازمند تحول و تغییر هستند و هرکس در هر مقام و جایگاهی قرار دارد این تحول باید اتفاق بیفتد.
وی خاطر نشان کرد : انسان عیب و نقص دارد و در باطن نیز بساری از چیزها را ندارد و باید از درون این عیب ها را اصلاح کند .
امام جمعه میاندرود در ادامه به شعار سال حماسه سیاسی ، حماسه اقتصادی اشاره کرد و گفت : این مطلب مطالبه حضرت آقا و نیاز جدی کشور ماست .
رسولی افزود :حضرت آقا بر اساس نیازی که کشور دارد برای هر سال شعاری انتخاب می کند و از همه می خواهند به این شعار عمل کنند.
وی گفت : ما حقیقتا در مسائل اقتصادی و سیاسی نیاز به حماسه داریم و باید حماسه بیافرینیم .
رسولی تاکید کرد : بدون حرکت حماسی و شتاب مورد نظر هیچ کسی به سر منزل مقصود نخواهد رسید و این مطالبه ولی فقیه است .
وی به فراز و نشیب هایی که در سال 91 در کشور اتفاق افتاد اشاره کرد و افزود : موفقیت های خوبی داشتیم و کسی نمی تواند آنها را  نادیده بگیرد و این موفقیت ها قابل تشکر می باشد.
رسولی خاطر نشان کرد : در مسائل اقتصادی مشکلات زیادی داشتیم که همه آنها مربوط به ما نبود ، یک مقدار آن مربوط مسائل خارجی و تحریم ها بوده و بخش زیادی در سومدیریت مسائل داخلی کشور بوده است و نباید آنها را نادیده گرفت .
نماینده ولی فقیه در شهرستان میاندرود تصریح کرد : نقاط قوت را باید گفت اما نباید از نقاط ضعف چشم پوشی کرد و در انتقاد ها هم نباید بی انصافی کرد .
امام جمعه میاندرود تاکید کرد : سال گذشته در باب اقتصادی بحران داشتیم و در باب اقتصاد باید حماسه آفرید و این روش گذشته قابل قبول نیست .
سید مجتبی رسولی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص نام گذاری سال جدید به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی گفت : از بیانات حضرت آقا بر می آید که ایشان از وضع اقتصاد کشور راضی نیستند و باید تلاش بیشتر شود .
وی با بیان اینکه حضرت آقا در بسیاری از مسائل اقتصادی حتی راه حل هم نشان دادند اما متاسفانه گوش شنوایی نبود تصریح کرد: اگر مسولین حماسی عمل کنند مشکلات موجود حل خواهد شد .
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

اقتداریابی دانشجویی در معادلات جهانی
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱