در جوابیه منابع طبیعی بهشهر مطرح شد

طرح دعوای ویلای جنجالی در مرجع قضایی

تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹
کد مطلب : ۱۴۹۸۵۹
اداره منابطع طبیعی در جوابیه خود نوشت: در سال 1386، اداره منابع طبیعی بهشهر دعوایی را به‌طرفیت صاحب ویلای عکس منعکس شده در مرجع قضایی مطرح شد.
۱
plusresetminus
طرح دعوای ویلای جنجالی در مرجع قضایی
به گزارش بلاغ به نقل از خط امید، پس از انتشار خبری با عنوان « وقتی صاحب ویلای غیر مجاز در بهشهر تجلیل می شود » در روز یکشنبه 18 آبان، پیرو ساخت و سازهای ویلایی بر روی کوه‌های اطراف بهشهر اداره منابع طبیعی بهشهر جوابیه‌ای را برای سایت خبری تحلیلی خط امید ارسال کرد.

سایت خبری تحلیل خبری خط امید بهشهر که با شعار کلام صادقانه، نگاه منصفانه آغاز به کار کرده است این جوابیه و توضیحات منابع طبیعی بهشهر را عینا و بدون هیچ‌گونه ویرایشی منتشر خواهد کرد.

جوابیه اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بهشهر


مدیر مسئول محترم پایگاه خبری تحلیلی خط امید شهرستان بهشهر


سلام علیکم  
احتراماً در پاسخ به خبر مندرج در آن سایت وزین و ساعی، در روز یکشنبه مورخه ی 17/8/94 با کد خبر 34487 تحت عنوان (آیا مسئولین بهشهری نمی بینند؟ وقتی صاحب ویلای غیر مجاز در بهشهر تجلیل می شود) و همچنین ارسال خبر صدرالاشاره به پایگاه جامع اطلاع رسانی بلاغ مازندران و درج در آن سایت در روز دوشنبه 18/8/94، ضمن تقدیر و تشکر از اطلاع رسانی و دغدغه آن پایگاه خبری به ویژه در حوزه منابع طبیعی، جوابیه ذیل اختصاصاً در مورد موضوع مربوط به منابع طبیعی جهت تنویر افکار عمومی و مخاطبین بحضورتان ارسال می گردد و مطمئناً دستگاه های اجرایی دیگر اشاره شده در موارد تخصصی خود پاسخگو خواهند بود. لذا مستدعی است، طبق قانون مطبوعات و رسانه، عیناً در همان قسمت به صورت شفاف و مشخص انعکاس یابد و به سایت خبری بلاغ مازندران نیز جهت انتشار ارسال گردد.

در مورد عکس منتشر شده در سایت مذبور، خاطر نشان می‌شود: در سال 1386، این اداره دعوایی را بطرفیت صاحب ویلای عکس منعکس شده در مرجع قضایی مطرح که پس از رسیدگی های معموله از ناحیه دادگاه محترم، نهایتاً بموجب آراء قطعی، قسمتی از اراضی تحت تصرفی وی ملی و قسمتی دیگر به عنوان اراضی غیر ملی شناخته شده است که متاسفانه ویلای مذکور در قسمت اراضی غیر ملی (غیر جنگلی) واقع گردیده است.

مضافاً به این که قسمت اراضی ملی در سال‌جاری از ید نامبرده خارج و به اراضی جنگلی ملحق گردیده است.

مع الوصف این اداره به دلیل رعایت اصول اخلاقی، حفظ حقوق شهروندی، ایجاد تعامل و وحدت بیشتر و با توجه به تحقق شعار سال به منظور هم دلی و هم زبانی از مسائل حاشیه ای اجتناب کرده و به این امر واقف است که موضوعات منابع طبیعی از حساسیت بالایی برخوردار است و شهروندان، مطبوعات و رسانه را پل ارتباطی خود تا کشف واقعیت می دانند.

بنابراین، اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بهشهر در راستای حفظ، حراست و صیانت از عرصه های منابع ملی از انتقادات، پیشنهادات و نظرات سازنده تمامی علاقمندان، طبیعت دوستان و صاحبان قلم و رسانه در جهت پیشبرد اهداف سازمانی استقبال خواهد کرد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴