استان مازندران از جنگل و کوه بسیار غنی است؛ اما اعتبارات بودجه‌ای این استان مناسب نیست و متأسفانه این استان از حیث اختصاص بودجه و امکانات قضایی در فقر به سر می‌برد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، رئیس قوه قضائیه در پایان سفر سه روزه خود به استان مازندران که به منظور بررسی مشکلات قضایی این استان انجام شد، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مسئولان عالی قضایی در این سفر سه روزه به 18 شهر این استان سفر کردند و مشکلات قضایی را احصا کرده و مورد رسیدگی قرار دادند، اظهار کرد: مشکلات و دغدغه‌ها امروز و طی دو جلسه کاری مفصل مورد بررسی قرار گرفت و جمع بندی شد و در حد توان تلاش شد تا این مشکلات برطرف شود.

آیت‌الله آملی‌لاریجانی با بیان اینکه استان مازندران غنی از جنگل و کوه است؛ اما از بودجه مناسب برخوردار نیست، از اختصاص اعتبار 100 میلیارد تومانی برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و تجهیز و احداث واحدهای قضایی این استان خبر داد.

وی با بیان اینکه در این سفر دیدار خوبی با نخبگان، دانشجویان، طلاب، قضات و کارمندان دستگاه قضایی داشتیم و آن‌ها توانستند مشکلات خود را با ما در میان بگذارند، از استاندار و نماینده ولی فقیه در استان مازندران تشکر کرد و ابراز امیدواری نمود که تصمیمات این سفر سبب تحول خوبی در استان مازندران شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲