تاریخ انتشارجمعه ۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۰
کد مطلب : ۱۴۸۳۳۲
آمریکایی‌ها دقیقا قصد دارند از طریق رسانه‌ها هالیوود را به درون خانه‌های ایرانی‌ها بیاورند تا از این طریق جوانان شما را ورژن ایرانی فرهنگ مدنظر خودشان کنند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، «مارک گلن» با تشریح اهداف آمریکا برای نفوذ در ایران بعد از لغو تحریم‌ها گفت: هدف نهایی دشمنان ایران تغییر ماهیت انقلاب، ترویج سبک زندگی هالیوودی و حمله به نظام اقتصادی ایران است.

به مناسبت فرا رسیدن ۱۳ آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان خط امام در سال ۱۳۵۸ و همچنین پیام رهبری معظم انقلاب اسلامی درباره لزوم هوشیاری مسئولان کشور در قبال تلاش آمریکا و غرب برای نفوذ در کشور با هدف استحاله نظام گفت وگویی با «مارک گلن» نویسنده و تحلیلگر آمریکایی صورت گرفته است که مشروح آن در زیر آمده است.

*یکی ازموضوعاتی که این روزها مطرح است این است که آمریکا در تلاش است تا با نفوذ در اقتصاد و فرهنگ ایران موجبات استحاله نظام ایران را فراهم آورد. به اعتقاد شما این کار را آمریکایی ها چگونه پیگیری می کنند؟


آنها قصد دارند تحریم های ایران را بردارند و بعد از آن اقدام به این کار کنند هر چند آنها علنی در این خصوص صحبت نمی کنند ولی من مطمئن هستم این بحث در میان آنها مطرح شده است که جوانان شما را آماده انفجار کنند . داستان اسب تراوا را به یاد بیاورید آمریکایی ها دقیقا قصد دارند این مسئله را در قبال شما اجرا کنند. آنها می خواهند با لغو تحریم های ایران اولین حمله خود را به نظام اقتصادی و مالی ایران انجام دهند. آنها می خواهند نظام بانکی شما سازگار با نظام بانکی آمریکا باشد تا اینکه بتوانند هر موقع در هر شهری از ایران که می خواهند آشوب به پا کنند.

از طریق رسانه ها آنها می خواهند هالیوود را به درون خانه های ایرانی ها بیاورند تا از این طریق جوانان شما را ورژن ایرانی فرهنگ مد نظر خودشان کنند.

آنها سعی خواهند کرد سرویس های اطلاعاتی ایران را نابود کنند و به نهادهای سیاسی ایران حمله کنند و این کار با روی کار آوردن مترسک هایی از طریق انتخابات در مجلس و ادارات بالاتر صورت خواهد گرفت. و هدف نهایی آنها حذف معتمدان نظام و انقلاب است تا از این طریق بطور کامل نظام سیاسی ایران را تحت کنترل خود درآورند و رهبران فاسد مد نظر خود را روی کار آورند و همه اینها قرار است با لغو تحریم ها صورت گیرد.

*شما صحبت از تلاش و توطئه  های آمریکا و غرب برای نفوذ در ایران کردید، نقش درایت رهبری انقلاب اسلامی و هوشیاری مردم ایران در خنثی کردن تلاش های آنها برای نفوذ در ایران را چگونه ارزیابی می کنید؟


چیزی که موجب وحشت آمریکا و اسرائیل است این است که در سال ۱۹۷۹ در ایران اتفاقی افتاد که در هیچ جای جهان اتفاق نیافتاده است. به انقلاب های عربی نگاه کنید پشت پرده همه این قیام ها آمریکا است اما مسئله ایران بسیار کاملا متفاوت است زیرا ایرانی ها مردمانی بسیار منطقی و متفکرانی عمیق و شطرنج بازانی بسیار ماهر هستند که بازی های سیاسی را خوب بازی می کنند. آمریکایی ها و صهیونیست ها نگران این هستند که امروز میوه های انقلاب سال ۱۹۷۹ ایران نه تنها در خاورمیانه گسترده شده است بلکه در سرتاسر جهان گسترده شده است.

به خاطر این مسئله است که آنها در قبال ایران استراتژی جدیدی اتخاذ کرده اند و سعی می کنند با ایران مذاکره کنند. آنها می دانند با وجود اختلاف های موجود در جامعه ایران بین جوانان و پیران بین مدرن گراها و سنت گراها بین زنان و مردان به محض فرود اولین موشک در ایران تمامی این اختلافات کنار گذاشته خواهند شد و مردم ایران متحد خواهند شد برای جنگ با مهاجم. بنا براین هوشمندی و بصیرت رهبری به اعتقاد من چیزی است که از بالا به پایین و از پایین به بالا است. به اعتقاد من جامعه ایران مانند خانواده ای است که پدری آگاه دارد که فرزندانش می دانند که پدرشان می داند که دارد چه کاری می کند چونکه اشوب هایی را که در دیگر نقاط جهان می بینیم در ایران نمی بینیم.

من معتقدم اینها همه به خاطر ماهیت و پس زمینه شیعی ایرانی ها است و همانطور که گفتم هدف نهایی دشمنان ایران ایجاد فاصله بین نظام و رهبری و روحانیون ایرانی است زیرا بدون وجود هوشیاری آنها هر کاری که می خواهند می توانند با نظام سیاسی ایران کرده و آن را از اساس تغییر ماهیت دهند. آنها می توانند با حذف رهبریت اسلامی هر کسی را که می خواهند در پارلمان و نهادهای دیگر بر سر کار بیاورند. تا زمانی که معتمدان نظام وجود دارند و رهبری حرف آخر را می زنند دشمنان نخواهند توانست انقلاب ۱۹۷۹ را بی اثر کنند. آنها در تلاش هستند تا یک ضد انقلاب ایجاد کنند تا بتوانند شاه را به ایران برگردانند.

*روز ۴ نوامبر مصادف با ۱۳ آبان سالگرد تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان انقلابی ایران است. این عمل نشانه ناراحتی تاریخی ملت ایران از عملکرد دولت آمریکا در قبال مردم ایران است اقداماتی مثل سرنگونی دولت دکتر مصدق و امثالهم. اساسا سیاست های آمریکا در جهان یکی از عوامل خصومت ملت ها از جمله ایرانی ها با دولت آمریکا است، چرا رسانه های عمده آمریکایی و غربی به ریشه های واقعی خصومت ملت ها با دولت آمریکا نمی پردازند؟


اگر آمریکایی ها واقعا می فهمیدند که در ۱۹۵۳ چه اتفاقی با ساقط کردن دکتر مصدق افتاد بنا بر این می فهمیدند که چرا دانشجویان ایرانی در سال ۱۹۷۹ این کار را کردند. کار دانشجویان ایرانی کاملا قابل درک است. آنچه که ایرانی ها در سال۱۹۷۹ انجام دادن همان کاری است که ملت آمریکا در ۴ جولای انجام دادند و استقلال خود را از بریتانیا اعلام کردند. ایرانی ها هم در ۴ نوامبر(۱۳ آبان) استقلال خود از آمریکا و بریتانیا را اعلام کردند. این مسئله برای صهیونیست هایی که رسانه های آمریکایی را در سیطره خود دارند قابل تحمل نبود زیرا برنامه آنها بسیار فراتر از یک باریکه زمین در سواحل دریای مدیترانه است و تنها مانع سر راه نقشه های آنها برای منطقه ایران است. ایران در حال حاضر در سوریه، لبنان، عراق، و یمن نفود دارد و صهیونیست ها این را بخوبی می دانند. اگر مردم آمریکا از حقایق با خبر باشند حمایت های خود از سیاستمداران آمریکایی را متوقف خواهند کرد.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما