اختصاصی/ واکنش تامل بر انگیز طاهایی در پی انتقادات به رفتار احمدی نژاد

مصافحه احمدی نژاد با مادر چاوز استکبار جهانی را متحیر کرد!!

تاریخ انتشارشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۷:۳۰
کد مطلب : ۱۴۷۷۳
استاندار مازندران گفت:استکبار جهانی وقتی دید مادر چاوز فقط به احترام رئیس جمهور ایران ادای احترام کرد در مقابل چشم متفکران و نویسندگان برجسته آمریکای لاتین مورد تامل و ارزیابی قرار گرفت.
۰
plusresetminus
مصافحه احمدی نژاد با مادر چاوز استکبار جهانی را متحیر کرد!!
به گزارش خبرنگار بلاغ در شهرستان نور، استاندار مازندران بعد از خطبه نماز جمعه شهرستان نور و در پی انتقادات امام جمعه نور در خصوص عملکرد غیر دینی احمدی نژاد با بیان اینکه نقد امام جمعه شهرستان نور کاملا از سردلسوزی و دین مداری بود ولی اطلاعات،اطلاعات نادرست است گفت:استکبار جهانی وقتی دید در ونزوئلایی که مردم  به شدت سوگوار بودند،در میان صدها میلیون مردم آمریکای لاتین مادر چاوز فقط به احترام رئیس جمهور ایران ادای احترام کرد و ایستاد اینها در مقابل چشم متفکران و نویسندگان برجسته آمریکای لاتین که برخی جایزه نوبل گرفته اند مورد تامل و ارزیابی قرار گرفت.
طاهایی ادامه داد:خوشحالیم که امروز فضای گفتمان نماز جمعه آزاد است و نماینده دولت می تواند در برابر امام جمعه شهرستان هم اظهار نظر کند.
استاندار مازندران با بیان اینکه در سال91 برای اولین بار در تاریخ ، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران تحریم شد عنوان کرد:در طول دفاع مقدس بانک مرکزی ما تحریم نشده بود و امروز کشور ما در شرایطی مدیریت می شود که حتی ما نمی توانیم با کشورهای همسایه مبادلات ارزی داشته باشیم.
طاهایی تصریح کرد:تولید کننده ما ، تجار ما و فعال سیاسی ما همه بشدت در معرض تاثیر تحریم قرار گرفته اند ولی به هرحال این صبوری مردم ماست که سرنوشت این مملکت را رقم خواهند زد.
به گزارش بلاغ، سی و دومین دیدار عمومی مهندس طاهایی استاندار مازندران و مدیران استان صبح جمعه، بیست و پنجم اسفند ماه 1391در شهرستان نور برگزار شد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
f
نشریه «اصولگرا» با «خطر ارتجاع و بازی هاشمی» فردا منتشر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس دو ماهنامه اسفند و فروردین نشریه «اصولگرا» فردا شنبه روی دکه می‏رود.

این شماره از نشریه اصولگرا در پنج فصل با عناوین خطر ارتجاع و بازی هاشمی، بازخوانی یک تجربه، انتخابات و ضدانتخابات، گفتمان فردا، فرهنگ و مدیت جهادی و طرحی برای فردا تنظیم و تدوین شده است.

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴