پیروزی کاله در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر والیبال

کاله مازندران 3 - آلومینیوم هرمزگان صفر

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۳
کد مطلب : ۱۴۷۱۷۰
در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور تیم‌های کاله پموفق شد حریف خود را شکست دهد.
۰
plusresetminus
کاله مازندران 3 - آلومینیوم هرمزگان صفر
به گزارش بلاغ به نقل از مازند اسپرت، در سومین هفته از رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور روز گذشته تیم کاله مازندران با نتیجه 3 بر صفر آلومینوم المهدی هرمزگان را شکست داد.

تیم میزبان کاله مازندران این دیدار را با ترکیب نيكوفريكس، علیرضا جدیدی، سعید شیرودی، حمزه زرینی، رضا قرا و علی حسینی به سرمربیگری بهروز عطایی به میدان رفت.

در مقابل شاگردان عبدالرئوف بستگانی با ترکیب محمد باقری، مسعود رمضانی، آرش صادقيانی، علیرضا نصر اصفهانی، علیرضا جلالی و ناصر رحیمی پای به میدان مسابقه گذاشتند.

ست اول بازی با شروع طوفانی تیم میزبان آغاز شد تا جایی که همان اول بازی بستگانی مجبور به گرفتن تایم استراحت در ادامه نیز باز این شاگردان عطایی بودند که مسلط تر بازی را اداره کردند و توانستند با حساب 25بر20 ست نخست را از آن خود کنند.

ست دوم اما دو تیم تا امتیاز 12 پا به پای هم پیش رفتند اما در ادامه باز هم این کاله‌ای‌ها بودند که گوی سبقت را از حریف ربودند و تا امتیاز 16 پیش رفتند اما در ادامه هرمزگانی‌ها توانستند اختلاف را کم کنند و در امتیاز 18 بازی را به تساوی کشاندند،پس از آن کاله با دستورات تاکتیکی سرمربی خود به بازی برگشتند و با حساب 25 بر 22 این ست را هم از آن خود کردند.

ست سوم بازی را تیم میهمان بهتر آغاز کرد و زودتر به وقت استراحت فنی اول رسید و حتی تا امتیاز 12 هم از کاله پیش بود اما در ادامه دریافت‌های خوب کاله در عقب زمین و پاس‌های متنوع نريمان‌نژاد در روی تور باعث شد تا ببرهای مازندران از حریف جنوبی خود پیشی بگیرند و در پایان هم این ست و مجموع بازی را به سود خود به پایان برسانند.



نتایج کامل بازی‌های هفته سوم به شرح زیر است:

بانک سرمایه 3- ثامن‌الحجج خراسان 0

کاله مازندران 3 - آلومینیوم المهدی هرمزگان 0

شهرداری تبریز 3- متین صالحین ورامین 0

بازرگانی جواهری گنبد 3- گوهرکویر زاهدان 0

سایپا 1 - شهردار ارومیه 3
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴