تاریخ انتشاردوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۹:۳۴
کد مطلب : ۱۴۶۲۰
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی چالوس از اعزام نخستین کاروان دانشجویی دانشگاه آزاد چالوس با عنوان شمیم سیب حرم از این شهرستان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس خبر داد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،مرتضی باباخانی در حاشیه اعزام نخستین گروه از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس به مناطق جنگی جنوب در گفت‌وگو با فارس در این شهرستان اظهار داشت: این گروه اعزامی در قالب کاروان شمیم سیب حرم به مدت شش روز از مناطق جنگی دیدن می‌کنند.
وی افزود: شلمچه، طلاییه، دهلاویه، هویزه، فکه، میشداغ، دژ خرمشهر و پادگان حمید از جمله مناطق جنگی هستند که دانشجویان از آنها بازدید می‌کنند.
باباخانی گفت: حضور در یادمان شهدای گمنام، رزم شبانه، اسکان در سنگرهای زیرزمینی و دیگر موارد جنگی از دیگر برنامه‌های ما در این گروه خواهد است.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد چالوس گفت: زیارت حضرت معصومه در قم آخرین برنامه کاروان شمیم سیب حرم است.
باباخانی دانشجویان شرکت‌کننده در این اردوها را مهمان‌های شهدا خواند و تصریح کرد: دانشجویان از طرف شهدا دعوت شده‌اند و هرگز این یک شعار نیست و حقیقت دارد.
وی با بیان اینکه اردوهای راهیان نور برای درک بیشتر نسل جدید از چگونگی جنگ تحمیلی و دفاع مقدس تدوین و طراحی شده است، افزود: انقلاب اسلامی از همان ابتدا با چالش‌هایی از طرف دشمنان مواجه بوده که شناخت بیشتر آن به نسل جدید در میزان درک بهتر آن تاثیر دارد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷