تاریخ انتشاريکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۸:۵۵
کد مطلب : ۱۴۵۴۱
سناریوی جریان فتنه برای بازگشت به عرصه سیاسی کشور بدون اظهار ندامت و برائت از حوادث پس از انتخابات ریاست‌جمهوری دهم، مدت‌هاست که در دستورکار رسانه‌های این جریان قرار گرفته و به طور پرحجم روی این مساله مانور داده می‌‌‌شود؛ مساله‌ای که با محوریت محمد خاتمی شکل گرفته و مصاحبه چهره‌های سر‌شناس این جریان هم به طور صریح از حضور احتمالی خاتمی در عرصه فعالیت‌های انتخاباتی خبر می‌‌‌دهد.
۰
plusresetminus
سناریوی «خاتمی‌محور» فتنه‌گران سوخت
به گزارش بلاغ،با این حال چند روز پیش وزیر اطلاعات در سخنانی، ضمن سوزاندن این پروژه و خطوط اصلی آن، اقدام به شفاف‌سازی درباره پشت پرده این سناریو و همچنین رویکرد دستگاه‌های اطلاعاتی با جریانات ضدانقلاب که در فتنه ۸۸ فعالیت داشتند و اکنون به دنبال ادامه تحرکات خود هستند، کرد.
حجت‌الاسلام والمسلمین مصلحی در همایش «روحانیون ‌سپاه»، یکی از اهداف اصلی گفتمان‌های فتنه، اصلاحات و سازندگی را مقابله با رهبری خواند و گفت: آنها با هدف مقابله با رهبری و حضور در صحنه در حال ساماندهی خود هستند. وزیر اطلاعات همچنین به پروپاگاندای رسانه‌هایی همچون بی‌بی‌سی و VOA دراین باره اشاره کرد.
 هشدار صریح و شفاف‌سازی به موقع وزیر اطلاعات در این زمینه ضمن آشکار كردن سناریوی اصلی فتنه‌گران و جریان آشوب برای ورود به عرصه انتخابات ریاست‌جمهوری آتی با تابلوی اصلاح‌طلبی، میزان تسلط دستگاه اطلاعاتی کشور بر فعالیت‌های جریان ضدانقلاب و رصد کامل فعالیت‌های براندازانه این جریانات را عیان کرد؛ موضوعی که سبب شد تا تلویزیون دولتی بریتانیا نسبت به فعالیت‌های آتی جریان فتنه به فعالان آن هشدار دهد و خواستار پنهانکاری بیشتر از سوی سران آن شود.
از سوی دیگر، لو رفتن برنامه انتخاباتی جریان فتنه در زمینه حضور محمد خاتمی به عنوان کاندیدا و متحد شدن همه جریانات برانداز تحت عنوان حمایت از او که با سخنرانی اخیر وزیر اطلاعات صورت گرفت، سران این جریان را به فکر تغییر برنامه و پروژه انداخته است؛ تا جایی که گفته می‌‌‌شود بازگشت به طرح دولت وحدت ملی که نخستین‌بار از سوی اکبر هاشمی‌رفسنجانی مطرح شد مجددا در دستورکار این جریان قرار گرفته است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴