اختصاصی / فرماندار نوشهر در اجتماع طلاب و روحانیون تاکید کرد:

مسئول قتل عام شیعیان پاکستان رژیم آل سعود است

تاریخ انتشارشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۳
کد مطلب : ۱۴۵۱۷
فرماندار نوشهر تاکید کرد: حمایتهای مالی که در جهت رشد وهابیت در پاکستان صورت می گیرد از سوی رژیم آل سعود است.
۰
plusresetminus
مسئول قتل عام شیعیان پاکستان رژیم آل سعود است
به گزارش خبرنگار بلاغ در شهرستان نوشهر،فرماندار نوشهر در جمع طلاب و روحانیون شهرستانهای نوشهر و چالوس که در اعتراض به کشتار مظلومانه شیعیان پاکستان توسط افراطی های وهابی در حوزه علمیه نوشهر تحصن کرده بودند با بیان اینکه چند کشور کانون این حرکت های تروریستی است گفت: 70 درصد ذخیره نفت جهان در این منطقه است و منافع غربی ها پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به خطر افتاده است و برای آنکه به منافع خود برسند به دنبال برهم زدن وحدت مسلمانان هستند.
وی افزود: غربی ها و استکبار جهانی با روی کار آوردن طالبان و ایجاد و تجهیز 12هزار مدرسه در افغانستان سعی در ترویج وهابیت و شکستن وحدت در اسلام دارند.
وی تاکید کرد : مباحث مالی و حمایتهایی که در جهت رشد وهابیت در پاکستان صورت می گیرد از سوی رژیم آل سعود است.
قمی اظهار کرد : مجامع بین المللی شعار حقوق بشر سر می دهند اما در برابر اتفاقات و وقایعی همچون پاکستان ، بحرین و عتبات و عالیت در عراق هیچگونه واکنشی در جهت محکومیت نشان نمی دهند.
وی ابراز کرد : غربی ها سعی دارند تا با بحرانی کردن منطقه ، این موضوع را القا کنند که این منطقه نمی تواند خود را  اداره کند و بنابراین به همین بهانه اقدام به اشغالگری در منطقه می پردازند.
فرماندار نوشهر با بیان اینکه شیعه بیدار و اهل تحلیل است و بصیرت دارد گفت : شیعیان، دشمنان را با بصیرت شناختند و با اتحاد و وحدت خودشان ، اجازه ندادند دشمنان به اهداف خود دست پیدا کنند.
این مراسم در پایان با قرائت قطعنامه ای در جهت محکوم کردن کشتار مظلومانه شیعیان پاکستان توسط افراطی های وهابی خاتمه یافت.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴