کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اختصاصی / در پي كشتار شيعيان مظلوم پاكستان

حوزه های علمیه مازندران تعطیل می شود

18 اسفند 1391 ساعت 17:31

خطیب جمعه نوشهر در پي كشتار شيعيان پاكستان، از تعطیلی کلاس های درس حوزه و برگزاري اجتماع اعتراض آميز روحانیون شهرستان نوشهر خبر داد.


به گزارش خبرنگار بلاغ در شهرستان نوشهر،آیت الله محمود مشایخ ،‌امام جمعه شهرستان نوشهر درخطبه های این هفته نماز جمعه اعلام کرد:در پی کشتار شیعیان مظلوم پاکستان، فردا ۱۹ اسفند حوزه های علمیه سراسر کشور تعطیل است و اجتماع اعتراض آمیزی با حضور مراجع تقلید، علما، شخصیت های حوزوی، طلاب و روحانیان در مسجد اعظم قم و حوزه های علمیه سراسر کشور برگزار می شود.
  وی همچنین از تعطیلی کلاس های درس حوزه و برگزاری اجتماع اعتراض آمیز حوزویان ، طلاب و روحانیون شهرستان نوشهر در حوزه علمیه شهید بهشتی(ره) این شهرستان خبر داد و با برشمردن اهمیت مکتب شیعه به عنوان یک مذهب ناب ، حق و پوینده ؛ کشتار بی رحمانه شیعیان پاکستان را محکوم کرد.     خطیب جمعه نوشهر در ادامه با بیان اینکه روزهای پایانی سال در پیش است و کمک به نیازمندان را نباید ازیاد ببریم ، خطاب به کسبه و بازاریان اظهارکرد:‌ امسال از کسبه شهر میخواهیم که با انصاف بیشتری محصولات خود را با قیمت های مناسب  به مردم عرضه کنند.   حجت الاسلام مشایخ با اشاره به چهارشنبه پایان سال و تفریحات ناسالم  از مسئولین خواست جلوی ضررهای مادی و جانی را بگیرند.


کد مطلب: 14461

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/14461/حوزه-های-علمیه-مازندران-تعطیل-می-شود

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com