اختصاصی / در پي كشتار شيعيان مظلوم پاكستان

حوزه های علمیه مازندران تعطیل می شود

تاریخ انتشارجمعه ۱۸ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۷:۳۱
کد مطلب : ۱۴۴۶۱
خطیب جمعه نوشهر در پي كشتار شيعيان پاكستان، از تعطیلی کلاس های درس حوزه و برگزاري اجتماع اعتراض آميز روحانیون شهرستان نوشهر خبر داد.
۰
plusresetminus
حوزه های علمیه مازندران تعطیل می شود
به گزارش خبرنگار بلاغ در شهرستان نوشهر،آیت الله محمود مشایخ ،‌امام جمعه شهرستان نوشهر درخطبه های این هفته نماز جمعه اعلام کرد:در پی کشتار شیعیان مظلوم پاکستان، فردا ۱۹ اسفند حوزه های علمیه سراسر کشور تعطیل است و اجتماع اعتراض آمیزی با حضور مراجع تقلید، علما، شخصیت های حوزوی، طلاب و روحانیان در مسجد اعظم قم و حوزه های علمیه سراسر کشور برگزار می شود.
  وی همچنین از تعطیلی کلاس های درس حوزه و برگزاری اجتماع اعتراض آمیز حوزویان ، طلاب و روحانیون شهرستان نوشهر در حوزه علمیه شهید بهشتی(ره) این شهرستان خبر داد و با برشمردن اهمیت مکتب شیعه به عنوان یک مذهب ناب ، حق و پوینده ؛ کشتار بی رحمانه شیعیان پاکستان را محکوم کرد.     خطیب جمعه نوشهر در ادامه با بیان اینکه روزهای پایانی سال در پیش است و کمک به نیازمندان را نباید ازیاد ببریم ، خطاب به کسبه و بازاریان اظهارکرد:‌ امسال از کسبه شهر میخواهیم که با انصاف بیشتری محصولات خود را با قیمت های مناسب  به مردم عرضه کنند.   حجت الاسلام مشایخ با اشاره به چهارشنبه پایان سال و تفریحات ناسالم  از مسئولین خواست جلوی ضررهای مادی و جانی را بگیرند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰