تاریخ انتشاريکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۰
کد مطلب : ۱۴۲۷۱
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: سال‌آینده با محوریت ارتقاي توان رزمی برای دفاع از منافع و مرزهای آبی کشور، حضوري گسترده‌تر در دریاهای آزاد را پیش‌رو خواهیم داشت.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،"امیر دریادار حبیب‌‌الله سیاری" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه نیروی دریایی ارتش در سال 91 به تمامی اهداف مورد نظر خود دست یافته است، تصریح کرد: به لطف خدا امسال به آن‌چه در بحث ساماندهی، تجهیز، سازماندهی، برپایی رزمایش‌ها و ارتقا توان علمی و آموزشی پیش بینی شده بود، رسیده و در هیچ زمینه‌ای از برنامه‌های تدوین شده عقب‌ماندگی نداشتیم.
وی افزود: سال‌ آینده با محوریت ارتقاي توان رزمی برای دفاع از منافع و مرزهای آبی کشور، حضوري گسترده‌تر در دریاهای آزاد را پیش رو خواهیم داشت.
فرمانده نیروی دریایی ارتش اظهار داشت: سال 92 از ناوشکن "جماران 2" که هم اکنون در بندرعباس مشغول ساخت آن هستیم؛ اخبار غرورآفرینی خواهیم داشت و همان‌طور که مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) تأکید داشتند، آن را به فناوری پیشرفته‌تری نسبت به جماران 1 مجهز خواهیم کرد.
وی در پایان تأکید کرد: بهره‌برداری از ناوشکنی با تجهیزات پیشرفته و توانمندی بالاتر قطعا در افزایش توان نیروی دریایی کشورمان تأثیرمطلوبی خواهد داشت.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴