تاریخ انتشارشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۸:۱۵
کد مطلب : ۱۳۸۳۶
اسماعیل هادی نژاد اظهار داشت: ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و تنظیم بازار و تثبیت قیمت‌ها از مهم‌ترین وظایف این اداره است و در راستای ارائه خدمات بهینه از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.
۰
plusresetminus
به گزارش خبرنگار بلاغ از ساری، اسماعیل هادی نژاد اظهار داشت: نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالا در شهرستان ساری در ایام پایانی سال همزمان با سایر شهرستان های استان که در راستای کنترل بازار و عرضه کالای مناسب به مردم می باشد از تاریخ 12 اسفندماه آغاز بکار می کند. 
 رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ساری خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه بیش از 250 غرفه از واحدهای تولیدی و خرده فروش ها در سالنی به مساحت 5 هزار متر مربع نسبت به عرضه اقلام پر مصرف ایام پایانی سال؛ اعم از پوشاک، کیف و کفش، مواد پروتئینی، انواع شیرینی، خشکبار، مرغ منجمد، برنج و … به شهروندان اقدام می کنند که حداقل 15 درصد زیر قیمت بازار می باشد.
وی با بیان اینکه باید کالاهایی با کیفیت و ضروری مورد نیاز مردم ارائه داد افزود: برگزاری نمایشگاه های بهاره نقش مهمی در کنترل قیمتها و جلوگیری از گرانی دارد و امیدوار هستیم با برگزاری این نمایشگاه مهم و باارزش رضایت خاطر شهروندان را فراهم کنیم.  
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ساری  یادآور شد مکان برپایی این نمایشگاه در کیلومتر 7 جاده ساری به نکا جنب شرکت ایران خودرو می باشد که همه روزه به مدت 10 روز کاری در دو وقت صبح و عصر آماده بازدید و خرید توسط شهروندان است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴