تاریخ انتشاردوشنبه ۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۰
کد مطلب : ۱۳۸۰۸۷
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی با بیان اینکه سوریان یک استثناست، گفت: مسابقات انتخابی تیم ملی را طوری برگزار خواهیم کرد که نه سیخ بسوزد و نه کباب.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، محمد بنا درباره بازگشتش به تیم ملی کشتی فرنگی اظهار داشت: من آمده‌ام که با کمک و همکاری همه اعم از رسانه‌ها، فدراسیون کشتی، کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان تیم را برای المپیک 2016 آماده کنم. کشتی فرنگی در شرایط فوق‌العاده‌ای قرار دارد و شرایط روحی کشتی‌گیران با توجه به اتفاقات دو سال گذشته در حال حاضر چندان مناسب نیست.

وی افزود: 12 مهرماه اردو را آغاز خواهیم کرد تا برای المپیک 2016 آماده شویم. ابتدا باید 3 سهمیه المپیک را در مسابقات گزینشی قزاقستان بگیریم. توقع مردم از محمد بنا و کادرش زیاد است و دوست ندارم شرمنده آنها شوم.

بنا در خصوص فرآیند انتخابی تیم ملی عنوان کرد: فرآیندی که در این 2 سال اجرا شد با فرآیند انتخابی المپیک تفاوت زیادی دارد. این فرآیند قطعا وجود دارد و شامل همه خواهد شد تا نه سیخ بسوزد و نه کباب. این موضوع به گونه‌ای اجرا می‌شود که کشتی ضرر نکند.

سرمربی تیم کشتی فرنگی ادامه داد: قاسم رضایی و حبیب‌الله اخلاقی که مدال دارند، در مرحله نهایی کشتی می‌گیرند. حمید سوریان استثنا است و شرایط برای او متفاوت است اما کشتی‌گیرانی چون امید نوروزی باید در جام یادگار امام، کشتی بگیرند. این قول را می‌دهم که انتخابی ضرری به کشتی نرساند و فرآیند رعایت خواهد شد.

بنا در پاسخ به این سوال که چقدر دلش برای کشتی تنگ شده بود، گفت: فردی که 40،50 سال در کشتی بوده و 10،15 سال مستقیم با آن زندگی کرده، همیشه دلش با کشتی است. به خاطر شرایط مادرم که چندی پیش به رحمت خدا رفت، دوست داشتم کنار او باشم ولی همیشه کشتی را رصد می‌کردم.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود ممکن است بار دیگر قهر کند، اظهار داشت: قرار شد از این پس با خادم صحبت‌هایم را انجام دهم و هر حرفی هست با هم در میان بگذاریم. الان وقت مسائل شخصی نیست، چرا که شرایط دشوار است و باید تحمل‌مان را بالا ببریم تا بتوانیم در المپیک افتخار آفرینی کنیم.

بنا گفت: با مسئولان فدراسیون و رسول خادم صحبت کردم و آنها قبول کردند نفراتی که سال‌ها کنارم بودند، در کادرم باشند. حسام‌الدین جعفری به‌عنوان سرپرست، ایرج اسفندیاری‌فر، رسول جزینی، فرهاد اسماعیل‌نژاد، محمد علی چمیانی و بهروز حضرتی‌پور به‌عنوان مربی کنارم خواهند بود./آ
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰