حماسه فجر مازندران 9/ معاون سیاسی امنیتی استاندار در میاندرود:

ادعای انتخابات آزاد به سطل آشغال برود / مذاکره با آمریکا خوش بینی افراطی است

تاریخ انتشاريکشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۰
کد مطلب : ۱۳۵۸۳
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندارن در خصوص اینکه برخی می گویند انتخابات در ایران آزاد نیست تصریح کرد : این ادعا که انتخابات آزاد نیست باید به سطل آشغال برود .
۰
plusresetminus
ادعای انتخابات آزاد به سطل آشغال برود / مذاکره با آمریکا خوش بینی افراطی است
به گزارش خبرنگار بلاغ در شهرستان میاندرود،هادی ابراهیمی در جمع راهپیمایان 22 بهمن شهرستان میاندرود اعلام کرد : آفرین بر مردم شهرستان میاندرود ، راهپیمایی شما بسیار باشکوه و دندان شکن بوده است.
وی گفت : راهپیمایی شما پیام های زیادی هم برای مسولین  و هم برای دشمنان و کینه توزان و بدخواهان داشته است .
ابراهیمی خاطر نشان کرد : ما در سی و چهارمین سال انقلاب شکوهمند هستیم و باید با آرمان های امام و انقلاب تجدید میثاق ببندیم و اتفاقات و آن روز ها را در قلب و ذهن خود بار دیگر مرور کنیم.
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندارن اضافه کرد : شما مردم اثبات کردید که پای نظام و آرمان های انقلاب  ایستاده اید.
این مسول خاطر نشان کرد : ما در کجا بوده ایم و الان کجا هستیم ، مقدرات ما را آمریکا واسرائیل وسیله سرمایه داران و کمپانی های خود تعیین می کردند اما امروز با توجه به افقی که برای انقلاب ما ترسیم شده بود ما بر فراز قله ها قرار داریم اما هنوز هم این مورد مطلوب ما نیست.
سخنران راهپیمایی 22 بهمن شهرستان میاندرود تصریح کرد : اولین آسیبی که ممکن است انقلاب ما را دچار چالش کند  عدم حضور روحانیت و اندیشمندان در جامعه است ، حضور روحانیت بارها در طول دوران انقلاب ، نظام را از تهدید ها دور کرده است .
ابراهیمی آسیب دیگر را ورود و نفوذ نامحرمان و فرصت طلبان در بدنه انقلاب عنوان کرد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران چالش و آسیب دیگری که نظام را تهدید می کند را اختلافات دانست و گفت : ویروس اختلاف می تواند صفوف نظام را تهدید کند و این چالشی اساسی است  و نظام را نباید دچار دو دستگی و اختلاف کرد.
وی گفت : آسیب های دیگر نظام نظیر فراموش شدن اهداف انقلاب ، دور شدن از اصل مترقی ولی فقیه و تضعیف ارزش ها و نهاده های انقلاب اسلامی می باشد که باید هوشیار باشیم.
این مسول در بخش دیگر سخنان خود با طرح این پرسش که مذاکره با چه کسی ؟ مذاکره با چه نظامی ؟ به مذاکره با آمریکا اشاره کرد و گفت : مذاکره با کسانی که از یک طرف اسلحه می گیرند و از طرف دیگر حرف مذاکره می زنند چه منطقی دارد.
وی به سوال یک خبرنگار از زوگانوف رئیس سابق مجلس شوروی که پرسیده چه چیزی باعث فروپاشی شوروی شده است اشاره کرد و گفت : زوگانف در پاسخ خبرنگار بیان کرد : چند نصیحت به ملت و مسولین ایران دارم اینکه اولا فرهنگ ملی خود را حفظ کنید چرا که حکومت های غربی تلاش می کنند فرهنگ خود را به شما تحمیل کنند دوما سلاح تبلیغات قوی تر از بمب و سلاح های جنگی است و مطبوعات و رسانه هم می توانند موثر باشند و هم مخرب و نگزارید رسانه های مخرب در کشور کار کنند سوما به اندازه کافی و به حد ممکن هوشیار باشید و فریب نخورید و آمریکایی ها غیر قابل اعتماد هستندو می خواهند بر کشور های جهان سلطه داشته باشند.
هادی ابراهیمی بیان داشت : ما هرچه و هرجا مقاومت کردیم موفق بودیم و در کنار آن الطاف و اعجاز الهی در بخش های مختلف شامل نظام ما شد.
سخنران راهپیمایی 22 بهمن میاندرود تاکید کرد : ما چه رابطه ای داریم با آمریکا برقرار کنیم ؟ آمریکایی که همواره بدنبال نفوذ و سلطه در کشور ما بوده است از سال 1952 بعد از کودتا 28 مرداد و ساقط کردن دولت قانونی دکتر مصدق تا حمایت بی چون و چرا از خاندان پهلوی و بعد از انقلاب هم همواره تلاش کردند به گونه ای نظام ما را براندازی کنند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران  تئوری های آمریکایی ها را مقابل کشور ما برشمرد و گفت : تضعیف کردن موقعیت ایران در جهان ، حمایت از مخالفین و ضد انقلاب در خارج کشور از توطئه  های امریکا می باشد تا نظام ما را دچار استحاله کنند.
وی اضافه کرد : آمریکایی ها در صدد هستند تا دستاورد های نظام و انقلاب را نفی کنند و در مقابل مشکلات و مسائل کشور را بزرگ نمایی کنند.
این مسول به توطئه های امریکا اشاره کرد و گفت : امریکایی ها تلاش می کنند تا کشور ما را منزوی کنند ، تلاش می کنند ما را ناقص حقوق بشر و صلح بشری نشان دهند ، اما واقعا ما کجا این کار ها را انجام دادیم ؟
ابراهیمی یادآور شد : چه کسی بمب خوشه ای درست کرد و بر سر مردم بی گناه ریخت ؟ امریکایی ها در افغانستان و عراق و ویتنام چه کردند ؟
معاون استاندار مازندران تحمیل فشار های اقتصادی بر ملت را توطئه امریکایی ها دانست و گفت : آنها در این برهه عقبه اقتصادی ما را هدف گرفتند و فکر می کنند اگر چندتا کالا را تحریم کنند می توانند مردم ما را از انقلاب و نظام دور کنند .
وی تاکید کرد: اگر برخی در داخل کشور فکر می کنند با ارتباط با آمریکا مشکلات اقتصادی حل خواهد شد من صراحتا از این تریبون می گویم این یک نوع خوش بینی افراطی است .
وی اضافه کرد : آنها در هر کشوری وارد شدند و ارتباط برقرار کردند ثروت نفت و گاز و سرمایه های دیگر را به غارت بردند.
ابراهیمی در پایان این بخش از سخنان خود تنها راه ایستادگی ملت ایران در برابر قلدران بین المللی تاسی به آرمان های امام ،انقلاب و شهدا دانست و گفت : ما تا آخر در کنار رهبری و نظام خواهیم ایستاد و از ارزش های نظام صیانت می کنیم.
سخنران راهپیمایی 22 بهمن میاندرود در ادامه به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت : شرکت در انتخابات آینده میزان اقتدار نظام ما را نشان می دهد و هر اندازه میزان شرکت بالا باشد  اقتدار ملت ما بالا خواهد رفت.
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندارن در خصوص اینکه برخی می گویند انتخابات در ایران آزاد نیست تصریح کرد : کدام کشور سیاسی را سراغ دارید که در طول 34 سال بیش از 34 انتخابات برگزار کرده باشد به گونه ای که چرخش نخبگانی سیاسی هم از اصولگرایان هم اصلاح طلبان را در کشور تجربه کردیم و این ادعا که انتخابات آزاد نیست باید به سطل آشغال برود .
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷